Forautomat under vann?

Hei! Finnes det en forautomat som kan senkes under vann?
Eller finnes det andre løsninger på feks et akvastabil akvarie med heldekkende armatur?

Eventuelt links? =)
Jeg tror ikke det finnes noe som kan settes under vann. Det må jo i så tilfelle være noe som er vanntett, og da sliter jo fòret en del med å komme ut, uten bruk av sluser, over og undertrykk osv.

Det jeg selv ser med flere fôrautomater, er at de passer meget dårlig så snart en har en fabrikkferdig armatur som ikke er beregnet for nettopp en fôrautomat.
Jeg kommer stadig på flere gode grunner til å kaste plasten midtfjords, og lage armaturene fra bunnen selv
på mitt nye juwel kar er det åpning i lokket fiks ferdig til forautomat..
smart??
Inaktiv bruker
Dinge
på mitt nye juwel kar er det åpning i lokket fiks ferdig til forautomat.. smart??

jeg har også det på min WatherHome
Inaktiv bruker
Jeg har også et akvastabil med heldekkende armatur. Har lett lenge etter en forautomat som kunne passe til dette karet. Kom over en som type som heter Fish Mate. Den er bare 4 cm høy og går inn under lokket (løfter bare luken litt). Foret slippes ut på undersiden.

Har ennå ikke prøvd ut om dette vil fungere. Har heller ingen bruksanvisning, da denne ble kjøpt brukt. Men den ser iallefall enkel ut i bruk

Ja det ser ikke ut som det er så mange som passer inn.
Men jeg skal forsøke og se etter den du nevnte.
Vi skal på ferie i 9 dager og har et yngel akvarie hvor barna gjerne vil ha mat flere ganger om dagen og tenkte en forautomat er fint. Jeg får titte videre men takker for svar =)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap