- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Overfóring? eller det stikk motsatte?
Overfóring? eller det stikk motsatte?
jeg lurer på om jeg mater for lit eller for mye... Har 4 scalarer, 2 ancistrus,2 pleco, 2 juwel ciklider, 3 platy, 3 corydoras fisker og 1 øreål.
Mater disse 5 dager i uken med mygglarver annenhver dag og flakfór.
de fåt en rute på ca 1 cm. og en klype med flakfór.
algeeterne og corydorasene får ca 1 algetablett om dagen og en tykk og god skive med agurk noen ganger.
Mvh Lars
Mater disse 5 dager i uken med mygglarver annenhver dag og flakfór.
de fåt en rute på ca 1 cm. og en klype med flakfór.
algeeterne og corydorasene får ca 1 algetablett om dagen og en tykk og god skive med agurk noen ganger.
Mvh Lars
Postet 27.08.07 kl 17:09
Postet 27.08.07 kl 17:13
Postet 27.08.07 kl 18:04
Postet 27.08.07 kl 18:23
Postet 27.08.07 kl 18:24
Ok, takkeer for svar, alle ser ut til å stortrives, men føler så sykt at ciklidene og scalarene tar all maten fra platy og øreålen. men ellers er mine veldig runde og fine de
Men har laget en annen tråd angående dette spørsmålet men spørr også her jeg hvis det er mulig
Ciklidene mine la egg men nå er det kommet en ulldott rundt de og dette tyder på mugg fikk jeg til svar, burde jeg ta disse ut av karret i fare for å skade andre fisk ?
Men har laget en annen tråd angående dette spørsmålet men spørr også her jeg hvis det er mulig
Ciklidene mine la egg men nå er det kommet en ulldott rundt de og dette tyder på mugg fikk jeg til svar, burde jeg ta disse ut av karret i fare for å skade andre fisk ?
Postet 27.08.07 kl 18:49
Postet 28.08.07 kl 14:15
Postet 28.08.07 kl 15:59