Nærmest ubegrenset holdbarhet?

Det er visstnok fare for at Wardleys forprodukter vil forsvinne fra det norske markedet.

Jeg bruker mye Shrimp Pellets Formula. På boksene står det ikke holdbarhet, såvidt jeg kan se.
Vil en uåpnet boks ha nærmest ubegrenset holdbarhet?

Vurderer å sende en monsterbestilling
Det vil overraske meg stort om Wardley har funnet en måte å konservere vitaminene i foret på, som gir uendelig holdbarhet. Det er foringelse med tanke på vitaminer som er det største problemet med "gammelfôr", samt at fett blir harskt.

Vet du hvorfor merket vurderes fjernet fra det norske markedet? Er jo litt rart, siden det popper opp nettbutikker i både hytt og gevær, at de ikke forsøker seg på litt ulikt vareinnhold... Kan jo umulig være behov for at alle nettbutikker absolutt skal føre Tetra-fôr, eller hva ?
Hmm, så det vil altså forringes forholdsvis raskt selv om ikke luft slipper til?

Wardley skal visstnok slutte å eksportere. Webzoo har i nærmere et år nevnt at foret forsvinner fra markedet, og i dag leste jeg en importør hevde det samme.

Tetra, hva er det? Vi har jo JBL!
Fôret holder seg bedre om det er pakket tett, og gjerne oppbevart kjølig (har selv tørrfôr i fryseren. Har faktisk egen fryser til dyra )

Fatter ikke hvorfor wardley skal stanse eksport. Det er jo det motsatte av hva de fleste bedrifter gjør i markedet.
Grave sin egen grav - joda, får den følelsen..

Helt enig med siste kommentar, Donald
Takker for svar!

Jeg oppbevarer uåpnede forbokser i matboden i kjelleren. Det blir jo ikke akkurat frysebokstemperatur, men
Webzoo får nok snart endel penger inn på kontoen.

Angående eksportstopp tenkte jeg det var myndighetene som stod bak, da det virker helt usannsynlig at Wardley skulle gjøre dette på eget initiativ, som du også nevner. Men det virker en smule rart det også, selv om jeg vel ikke blir særlig overrasket over ting i det landet lenger
Tilfeldig bekjentskap
© Sara Thorsby
Reklame for plussmedlemskap