Min rekemiks oppskrift. Er han fin til mine fisk?

Ja, då var eg igang med å planlegge rekemiks til fiskane som eg snart skal kaupe inn, men det er eit par ting eg lurar på.
I min 100-liter skal det bu 3 Ancistrus sp. Ein stim på maks 10 Corydoras sterbai, Ein stim på opptil 15 glødebandstetra og 4 Kakadueciklider.

Coryane og tetraene er omnivore og ancistrusen et vanlegvis planter men eg har hørt at denne et kjøtt også. Men så er det ciklidene, desse er kjøttetarar, så eg er litt usikker på blandingsforhalda.
Vil 50:50 reker og grønt funke?

Oppskrifta eg tenkte meg:

200g frosne reker med skal og hovud
Ein kvart paprika
Eit fedd kvitlauk
160g frosne erter
Spirulina (kor mykje er passleg i denne blandinga?)
Gelatin

Totalt blir dette ei blanding på ca 400 gram som eg tenkte ville holde ei stund. Skal brukast som hovudfor.

Eg fekk vite at vanlege frosne reker vart koka i saltvatn, er det normalt å bruke dette?

Det vart ein del spørsmål, men eg håpar nokon kan svare ein uvitande skald. =)
Det høres strålende ut i mine ører. Og ligner en del på rekemiksen jeg lager, bare at min er spesialisert for discusene mine. Sleng på litt spinat også (denne må være forvellet først - ellers stjeler den kalk fra blandingen).

Rekemiksen jeg bruker (og som sagt er laget for discuser) er en avart av oksehjertemiksen Geir Kristiansen bruker. Oppskriften min er slik:
1,5 kg reker (med skall og alt)
2-4 kyllingfileter
1 stor rød paprika
8 store hvitløksbåter
250 gr. spinat (denne må altså forvelles)
En dæsj grønne erter
En liten boks Tetra discusfor (ca. 100 gr, tror jeg)
10 kaplser med Spectrum multivitamin (selges i helsekostforretninger)

Kjør de tinte rekene (med hode, skall og alt) igjennom kjøttkverna sammen med kyllingfiletene. Bland også med i det du kjører i kjøttkverna, grovt oppskåret paprika, grovt oppskåret hvitløk, forvellet spinat og ertene, og putt også oppi discusforet og multivitaminene oppi smørja. Når alt er igjennom kjøttkverna, så rører man litt rundt, og gir alt sammen en ny omgang gjennom kverna. Bland godt etterpå. Myk opp 4 plater gelatin (det står på pakken hvordan man gjør det, og bland dem inn i smørja. Så er det bare å fordele maten i løvtynne flak, før man dumper det i fryseren. Planlegg samtidig at maten man skal hente fra fryseren dagen etter vil smake hvitløk...

Dette er altså kraftfôr, men discusene elsker det!
Ja, eg tenkte å ha med spinat, men eg fant ikkje dette blant grønnsakene på spar. :/
Kva trur du er passleg mengde spirulina fordelt på 400g? Eit par teskjeier?
Takkar for alle innspel.

Du brukar vanlege reker som har vore kokt i saltvatn?
Dyrehagen
Kjør de tinte rekene (med hode, skall og alt) igjennom kjøttkverna sammen med kyllingfiletene.

Hva gjør man når man ikke har kjøttkvern? Er det mulig å bruke noe annet kjøkkenredskap?
Magnus Tjønn
Ja, eg tenkte å ha med spinat, men eg fant ikkje dette blant grønnsakene på spar. :/

Spinat finner du i frysedisken på de fleste butikker. De er da forvellet (fått et oppkok) og frosset.

Black Molly, det går helt fint å bruke foodprosessor.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap