Levende fôr

kan jeg putte fluer/edderkopper o.l i akvarie, som en slags ekstra foring, eller er det sykdommer osv som kan ta helt over nede i tanken da?
Det går fint! Jeg finner stor underholdning å fôre mine kongotetra med alt av insekter jeg finner i akvariets nærhet. Fluer og edderkopper i vannskorpa gir fiskene fin mosjon
nice
takk skal du ha nettopp fått meg akvarie å er litt skeptisk på ting jeg kan putte opp i det her.. men hvis det er fint for fisken er det fint for meg.

men..
jeg har ikke noe større enn practbotia eller hva den heter er litt usikker på navnet, men det er vel den største fisken jeg har. så er det vel guppy og siamesere som jeg har, de vanlige typene, er de for små?
Jeg har mye stankelbein i hybelen jeg, og det er morro og fore med=)

Og det er morro og se på beina som stikker ut av munn, mens ciklidene tygger på kroppen:P
størrelese
så det har ikke noe å si på størrelsen på fisken?? har en del stankelbein selv jeg har hatt lyst til og putte ned i
Joakim Pettersen
så det har ikke noe å si på størrelsen på fisken?? har en del stankelbein selv jeg har hatt lyst til og putte ned i;)

Stankelbein smaker vondt. Fiskene liker dem heller ikke
anbefales?
hva er da å anbefale? jeg har jo kun de små standard fiskene til en nybegynner, så jeg er litt usikker, men hvis det er noe som kan være snadder så finner jeg det
Håvard Støre Andresen
[QUOTE=Joakim Pettersen]så det har ikke noe å si på størrelsen på fisken?? har en del stankelbein selv jeg har hatt lyst til og putte ned i;)

Stankelbein smaker vondt. Fiskene liker dem heller ikke

Har du smakt det du da??? Hehe
Jeg vet at en del små fisker spiser maur som bare det. Om alle småfisker gjør det kan jeg ikke si for sikkert.

Men det er vel bare å forsøke forsiktig og se etter hva de hiver seg over og se hva de gir blaffen i.

Har enda til gode å se at apollo haiene mine på 20cm+ nekte å spise et insekt pga størrelse ;p
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap