Agurk kontra squash.

Eg forer ofte sugemallene mine med agurk og squash, og begge deler blir spist.
Men nå har eg de to siste gangene gitt begge deler samtidig i karet med L144.
Teskjeene er plassert rett ved siden av hverandre.
Alle L144 går amok på squashen, mens ingen rører agurken.

Kan grunnen være at de kanskje ikke er så begeistret for agurk som antatt (det er jo nesten bare vann), men at de spiser det i mangel av et bedre alternativ?

Andre som har registrert tilsvarende?
Det hadde vært artig om noen prøvde det samme og gav tilbakemelding
En ting er ihvertfall sikkert: akvaristen foretrekker squash her i huset. Rett og slett fordi den holder seg lengre i kjøleskapet.
Enig der, men agurk er jo godt på skiva, så eg har begge deler
Jeg har opplevd det motsatte hos meg.
Har også forsøkt legge ned agurk og squash samtidig.
Agurken gikk først her.
Kanskje mangler mine fisker næringsvett - for meg virker det også som om det er mer mat i squashèn enn agurken når jeg tenker på konsistensen av disse.

mvh
Har forsøkt med diverse fra grønnsakhagen (Sqaush i forskjellige farger og fasonger, frilandsagurk og gresskar), men Slangeagurk er absolutt favoritten til mine Ottos og Ancistruser (og Flaggtetra og Guppy).
Ekstra attraktivt ser grøntfóret ut til å være etter noen sekunder i mikrobølgeovnen, men det blir da mye fortere "vassent".
Nå har jeg ikke sjekket, men tror ikke det er så gedigen forskjell på disse. Det er nok mye vann i begge deler, og det er ikke vannet som er spørsmålet, tenker jeg.. Det er nok heller det som ikke er vann som er viktig. Jeg vet at agurk har masse gode mineraler, og er veldig sunn for mennesker iallefall... Jeg bruker selv agurk som medisin. -Ja, du leste rett.
Men som sagt, squash er nok tilnermet like sundt.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap