Godbiter til scalare ?

Noen som har tips om godbiter/avvekslingsfor til scalare utover røde mygglarver ?
Meitemark kuttet i biter.

Minner bare på at det ikke er lov å fòre med levendefòr..

Mine er glade i alt de får, veldig glupske! Pleier å gi de reker, litt fisk. Mine er tydelig begeistret for broccoli, selve toppen.

Hvis du sjekker litt i forumet for fòring vil du finne masse tips til mat
Så hvis min scalare eter tilfeldigvis en av mine fisker, så bures jeg inne???
Fredly

Nei, for da er det ikke din feil, det er bare naturlig at en stor fisk spiser en mindre fisk. Men hvis du putter masse små fisk i et akvarie der det bor store fisk, og vil at de ska bli spist, da er det ulovelig. Men tror neppe du bures inne, men du bryter loven.
Fredly

Som Malin sier gjelder dette fòring.
Altså en bevisst handling.
Man kjøper inn småfisk for å bruke til mat feks.

Dette er diskutert her inne mange ganger, gjør ett søk eller to hvis du vil lese mer/ diskutere videre i en tråd som handler om det temaet
mine scalarer digger røde"myggiser".
Den VF peru scalaren som jeg har spiser ikke tørr for i det hele tatt-bare røde"myggiser"og oksehjerte-utrolig kresen karr(værre en diskusene mine).
Fredly
Jaja, poteto potato:P

Nei, det er faktisk ikke rom for tolkninger der.

Ken Myrseth;
det er kanskje pga VF?
Har jo skjønt at disse kan være kresne skapninger
Har du prøvd reker/ rekerogn?
Rekerogn pleier jo alle fisker å kaste seg over!
Fredly
Jaja, poteto potato:P

Tror ikke du har forstått den der helt. Det skrives Potato uansett hvordan uttalen er :P
biXen
[QUOTE=Fredly]Jaja, poteto potato:P

Tror ikke du har forstått den der helt. Det skrives Potato uansett hvordan uttalen er :P

Og jeg som synes den tabben der var så søt og tenkte den kunne følge Fredly forever
MC Darup
Minner bare på at det ikke er lov å fòre med levendefòr.. Mine er glade i alt de får, veldig glupske! Pleier å gi de reker, litt fisk. Mine er tydelig begeistret for broccoli, selve toppen. Hvis du sjekker litt i forumet for fòring vil du finne masse tips til mat :)

Hva gjør man med brokkolien og rekene? Må det være ferske (ikke fryste) brokkoli? Skal jeg kutte av sånn at det bare er toppen el.?

Jeg har gitt de kokt broccoli (kokt lett, for at den skal synke og være mykere). Har gitt de toppen, de plukker av den, de små "blomstene".
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap