Kjøpte røde mygglarver i dag i gele, hvordan skal jeg oppbevare de?

Hvordan skal jeg oppbevare en åpnet pakke med røde mygglarver i gele? Bare i romtemperatur?

De står vel i romtemperatur i butikken?
Så ja, det er rett

Det er de "kondom- pakkene" du mener?
jepp det er de takk for svar
Jeg fikk høre fra butikken at hvis jeg ikke brukte opp alt på en gang måtte jeg oppbevare den åpnede pakken i kjøleskap, men tror ikke at du kan ha den liggende der i så veldig mange dager.Selv har jeg pleid å bruke opp pakken i løpet av et par dager. Hvor lenge den egentlig er holdbar der vet jeg ikke. (De vet det kanskje der hvor du kjøpte den?) Dette var arthemia i gele, men gjelder sikkert for mygglarver også?.....
Åpnede pakker vil selv i kjøleskap fort bli dårlige.

Det er fordelen med en haug med kar; en får brukt opp fôret (alt for) fort :p
Har nettopp kjøpt meg en eske med mygglarver. Tenkte fiskene skulle få litt godsnacks etter vannbytte på søndag
Har 10 fisker så lurer på hvor mye skal jeg gi de? F.eks er 4 posjoner pr "kondompakke" for mye eller for lite med tanke på antall fisk?
Hva slags fisker det du har?. Er det små fisk som corydoras ville jeg gitt ca 1/2 pakke. Er det større fisk som ciklider eller store maller kan du fint slenge oppi hele pakken.
Har 3 corydoras, 2 guppy og 5 platy.
KaneCato
Har nettopp kjøpt meg en eske med mygglarver. Tenkte fiskene skulle få litt godsnacks etter vannbytte på søndag :) Har 10 fisker så lurer på hvor mye skal jeg gi de? F.eks er 4 posjoner pr "kondompakke" for mye eller for lite med tanke på antall fisk?

vil bare anbefalle deg å heller mate dem med slikt før vannbytte, iallefall i starten når du ikke vet akkurat hvor mye di spiser, slikt for forurenser vannet grådig.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap