- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Hva er enklest å fryse ned levendefor i?
Hva er enklest å fryse ned levendefor i?
Postet 30.03.08 kl 10:59
Postet 30.03.08 kl 11:03
Postet 30.03.08 kl 11:27
Postet 30.03.08 kl 11:30
jeg bruker isbit former. en type med avlange isbiter, som du egentlig kan dytte ned i en flaskehals, disse har lokk, og er derfor lette å stable oppå hverandre i fryseren, bitene blir ganske store, men det er enkelt å knekke de i to.
du finner disse på biltema.
du finner de på nettsiden www.biltema.no hvis du søker på isbit
du finner disse på biltema.
du finner de på nettsiden www.biltema.no hvis du søker på isbit
Postet 30.03.08 kl 11:33
Postet 30.03.08 kl 11:37
Postet 30.03.08 kl 11:39
Postet 30.03.08 kl 11:39
Kjell BegbyDu har ju vatten i oxå så tror det blir bra jag. Du som bor i Halden ta dig en tur till Særp. till Hafslunds huvudgård där är det kanon bra att fånga levande foder i dammarna där. Det är ju inte långt att åka.Men du kanske har bra dammar i halden?
har 2 på festningen som er ganske så bra..
Ellers har vi en i tistedal.. Men skal jagu ta meg en tur ditt en dag jeg. ikke så dumt. Hvordan er det der nå? begynt å komme noe?
Postet 30.03.08 kl 11:40
Postet 30.03.08 kl 11:41
Nina mariejeg bruker isbit former. en type med avlange isbiter, som du egentlig kan dytte ned i en flaskehals, disse har lokk, og er derfor lette å stable oppå hverandre i fryseren, bitene blir ganske store, men det er enkelt å knekke de i to. du finner disse på biltema. du finner de på nettsiden www.biltema.no hvis du søker på isbit :)
drar å kjøper disse til uka jeg.. lurt..
Hvor mye trenger jeg får å klare meg ut vintern æ.. usj.. blir nok mange turer på meg.. hehe
Postet 30.03.08 kl 11:44
Postet 30.03.08 kl 12:03
NillomienOver til noe helt annet kjell begby: Hvordan bli medlem av fredrikstad akvarieklubb? Finnes ikke noen her i halden
Du är hjärtligt välkommen!
Se linken!
http://www.fredrikstad-ak.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=36
Vi har möte 2 onsdagen i varje månad et står mera info på hemsidan
Postet 30.03.08 kl 13:08
Nillomien[QUOTE=Kjell Begby]Du har ju vatten i oxå så tror det blir bra jag. Du som bor i Halden ta dig en tur till Særp. till Hafslunds huvudgård där är det kanon bra att fånga levande foder i dammarna där. Det är ju inte långt att åka.Men du kanske har bra dammar i halden?
har 2 på festningen som er ganske så bra..
Ellers har vi en i tistedal.. Men skal jagu ta meg en tur ditt en dag jeg. ikke så dumt. Hvordan er det der nå? begynt å komme noe?
Det är jätte bra .
Det finns mycket vitamygglarver nu.
Se fotot som är här brevid.Det var från min förra tur för ca 1vecka sedan
Postet 30.03.08 kl 13:11
Postet 30.03.08 kl 13:20
Kjell Begby[QUOTE=Nillomien]Over til noe helt annet kjell begby: Hvordan bli medlem av fredrikstad akvarieklubb? Finnes ikke noen her i halden
Se linken!
http://www.fredrikstad-ak.net/index.php?option=com_content&task=view&id=16&Itemid=36
Flott.. Da kommer jeg på neste møte jeg da.. Også betaler jeg da=)
Postet 30.03.08 kl 13:21
Postet 30.03.08 kl 13:23
Nillomien[QUOTE=Kjell Begby][QUOTE=Nillomien]Over til noe helt annet kjell begby: Hvordan bli medlem av fredrikstad akvarieklubb? Finnes ikke noen her i halden
Se linken!
Flott.. Da kommer jeg på neste møte jeg da.. Også betaler jeg da=)
Så trevligt !Välkommen ser dig säkert då!
Postet 30.03.08 kl 13:24
Postet 30.03.08 kl 14:20
Postet 30.03.08 kl 20:09