Skal bort i 4-5 dager hva anbefaler dere at jeg gjør...?

Har en 200 liter vil tro det går greit med dem...
Også 80 literen..

Men, det var de 2 små karene
den ene er det
div fisker, vil det gå bra med dem uansett...?

det andre derimot
e det guppyyngel og reker fra smått til stort..
her tror jeg at jeg trenger gode råd...?!?
Fisker klarer seg lenge uten mat så 5 dager skal gå greit.
Fiskene spiser alger og så er det altig litt matrester på bunn.
Du må ikkje ta i Weekendertabletter får den løser seg bare opp i vannet og det kommer Nitrit, og då kan fiskene dø.

weekenderfor er bare lakt for å tjene penger !
eg høyrte på noen som var i ein akvariebutikk å ville kjøpe weekenderfor men då anbefalte dei i butikken å ikkje kjøpe det, og heller la fiskene gå uten mat i ein uke

Er det mose eller noe ilag med yngel + reke?

Jeg ville ikke gjort noe, hvis du ikke har noen du stoler helt på som kan stikke hodet innom å gi litt mat til yngel
Det verste er ofte at passere gir for mye mat, du må evnt gi strenge intruksjoner om mengde.
eller har du kanskje noen andre i slekta som kan stikke innom annen hver dag i gi dei litt ? eventuelt naboer som du stoler på.
der var du før meg MC Darup
Vi skrev nesten det samme
MC Darup
Er det mose eller noe ilag med yngel + reke? Jeg ville ikke gjort noe, hvis du ikke har noen du stoler helt på som kan stikke hodet innom å gi litt mat til yngel :) Det verste er ofte at passere gir for mye mat, du må evnt gi strenge intruksjoner om mengde.

i yngel og rekekaret er det
javamose
gaffelmose
javabregne
vasspest

har ikke så stort nettverk rundt her, og slettes ikke slekt ((
Fisken Magnus
eller har du kanskje noen andre i slekta som kan stikke innom annen hver dag i gi dei litt ? eventuelt naboer som du stoler på.

dårlig med slekt og nettverk her (((( snufs...
Jeg ville ikke tatt sorgene på forskudd. rekene er null problem, de finner mer enn nok smått og godt i mosen. De helt minste guppyynglene er mest sårbare, men også de har gode sjangser til å finne mat i mosen. Jeg tviler sterkt på at samtlige går tapt. Men er det mange kan kanskje de svakeste bukke under.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap