Hvor mye mat egentlig...

Etter gårdagens marertitt med nitritt er jeg liiivredd for å få det igjen. Og lurer nå på hvor mye mat man egentlig skal gi hehe. Kanskje vanskelig å svare på. Men er det f.eks bedre å gi lite og flere ganger om dagen....?
Jeg synes ikke du skal gi noe som helst fôr de neste dagene. La akvariet få stå i fred, bytt bare vann daglig, men ikke noe mere fôr. La filteret få jobbe seg om kapp med den massive forurensningen som fant sted, å komme i balanse igjen.

En uke uten mating hadde ikke gjort noen ting.

Fòr og fòringsrutiner

I denne artikkelen står endel nyttig info.
mona o
Jeg synes ikke du skal gi noe som helst fôr de neste dagene. La akvariet få stå i fred, bytt bare vann daglig, men ikke noe mere fôr. La filteret få jobbe seg om kapp med den massive forurensningen som fant sted, å komme i balanse igjen. En uke uten mating hadde ikke gjort noen ting.
ok.. Men de virker eldig sultne da... Så snart jeg nermer meg akvariet så kommer dem opp til hjørnet for å få mat liksom...

Ja, men heldigvis er du sjef og bestemmer

Støtter Mona helt her, ikke mat på en ukes tid.
Har du noengang sett en fisk som ikke virker sulten?
Jepp skal gjøre som dere sier... Men er bare redd de skal sulte ihjel hehe... Men dere vet jo dette bedre en meg. Så da gjør jeg som dere sier hehe. Takk for at dere hjelper meg...

Garanterer deg at fiskene ikke sulter ihjel.
Tilfeldig bekjentskap
© erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap