Problem med jbl tabis

Når jeg forer med disse tablettene blir alltid det ytterste grønne spist, mens det hvite som er inni (80%) av tabletten blir liggende.

Har hatt akkurat det samme problemet med Flere arter corydoras, ciklider, Sae, rasbora, ancistrus og otocinclus. Dagen etter foring ligger det masse mellomstore hvite biter igjen der strømmen har ført dem.

Noen andre som har opplevd dette?
Kan ikke si jeg har lagt merke til det her hos meg, men siden jeg fôrer på natt så er det ikke lett å følge med. Har masse sandsnegler som fjerner overskuddet før lyset kommer på igjen.
Jeg har faktisk dette problemet også

Vurderer å ikke kjøpe flere JBL Tabis pga det... selv om det etter sigende skal være et av de beste fórene fra JBL. Mine cory ser faktisk mer tullete ut over å få tetra tabimin enn tabis! Merkelige greier.
Mallene mine suger inn hva de enn måtte få servert, så det ligger aldri noe igjen, heller ikke av Tabis. Jeg ante ikke en gang at de var lyse inni.
Jeg tror ikke det er inni...jeg aner ikke hva det er, men tabis har hvite "biter" presset inn sammen med det grønne. Når tabletten går i oppløsning blir det masse grønt "støv", som alle spiser, men disse hvite bitene blir liggende. Pestsnegle-mat delux...
Tilfeldig bekjentskap
© Birgitte Roland
Reklame for plussmedlemskap