Snadder til corydoras?

Er det noe annet enn vanlig corydoras fôr som fungere som litt snacks? maller liker agurk og squash men er det noe corydorasene er veldig glade i?
Røde mygglarver og frysetørket tubifex Det er snaddermat for en corydoras!
røde mygglarver får de en gang i blandt, hvis det rekker å dette noe ned før resten av fiskene i karet har gnafset dem i seg^^
Du kan med fordel mate coryene etter at lyset har slukket. Da vil de andre fiskene hvile, og coryene får matro
agurk og tomst fungerer også
Selv om corydoras er omnivore (spiser både grønt og kjøtt), vil de mye heller ha kjøttbasert mat enn grønnsaker

Tror nok (les: vet av egenerfaring) at coryer vil bli mer glad for mygglarver enn en agurkskive.

Hvordan det er å mate fisk med tomat aner jeg ikke.
Grønnsaker
enkelte ganger seter jeg fast en agurkbit i bunnen av akvariet med teskje (da flytter den ikke opp) har agurken mest for eplesneglene leger også iblandt med salatblad.men coryene og ancisitrus er og spiser av agurken også. får da også røde mygglarver utenom d vanlige foret,er skkert bare å sette tomaten fast i skjee også men kanskje ta vekk d våte i tomaten.
har hatt agurk en del ganger men det virker de ikke det minste interessert i^^ men de får røde mygglarver så får de jo diverse bunntabletter og noe eget corydoras fôr
Kaiamor
...og noe eget corydoras fôr

Hva slags fór er det?
uhm jeg fikk bare litt for å prøve av akvarie butikken men jeg skal sjekke opp navnet^^ eneste jeg husker var at det var en stor boks med bilde av en corydoras på^^
Her er i hvert fall det mine coryer får:
JBL tabis, JBL novotab, tetra tabimin, meitemarksticks, tetratips, discusgranulat, sera viformo, røde mygglarver og frossen artemia i tillegg frysetørket tubifex innimellom.

Noe tas i mot med større glede enn andre ting, men alt sklir ned
Tilfeldig bekjentskap
© Tom Christoffersen
Reklame for plussmedlemskap