Dårlig lukt i akvariet av brokkoli

er det normalt med dårlig lukt (for å si det rett ut : drittlukt) i akvariet når man legger nedi kokt brokkoli og gulrøtter til snegler og fisker?

La nedi i dag, og nå har jeg lett på gulvet etter lukten uten å finne noe der - . og så kom den fra akvariet......

Gjorde det samme selv med brokkoli. Dagene etterpå gikk jeg gjennom alle akvariene og leitet etter død fisk som kunne forårsake lukten. Tilslutt fant jeg ut at det var brokkolien. Gulrøtter lukter ikke.
må man bare leve m lukten da? hvor lenge skla man koke dette? kokte kenskje for lenge
sessan
må man bare leve m lukten da?

Nei, man kan unngå å bruke brokkoli
Jeg brukte rå brokkoli kun to ganger ganger til mine 16st L177. Det luktet så kjipt at jeg heller bruker andre grønnsaker.
må bytte vann i morgen, det er helt tåkete, og stinker i hele leiligheten. fikk tatt opp elendigheten. Dumt, for de likte brokkolien. Gulroten ville ingen spise på.

agurk og salat eter de. og da lukter ikke vannet, heldigvis
Byttet nesten halvparten av vannet, får håpe det hjelper på lukten, orket ikke bære mer så sent på kvelden. Hjelper det ikke får jeg ta mer i morgen. Pumpen var av en eller annen grunn gått helt tett, så nå er den rensket opp i også.

puh, hehe.
Har endel L maller selv jeg og har aldri brukt brokolli, gidder jo ikke fore med noe som får besøkende til og lure på lenge siden er det han dusjet egentlig.
Et råd bruk noe annet til mat....
nei de virker jo fornøyd med salaten, og agurken, så da får de heller få kose seg med det , det lukter ialelfall ikke, hehe.

Men vannet da, det lukter enda, må jeg bytte enda mer til det ikke lukter, eller vil lukten forsvinne?
sessan
nei de virker jo fornøyd med salaten, og agurken, så da får de heller få kose seg med det , det lukter ialelfall ikke, hehe. Men vannet da, det lukter enda, må jeg bytte enda mer til det ikke lukter, eller vil lukten forsvinne?

fikk du aldri svar på det her?? lure om lukta forsvinn
har ikke snegler lenger, så jeg bruker ikke brokoli lenger. Agurk brukte jeg, det luktet ikke.
Tilfeldig bekjentskap
© Håkon Heimdal
Reklame for plussmedlemskap