Oppskrift på rekemiks?

Inaktiv bruker
Hei, noen som har en fin oppskrift på rekemiks? har skaffet meg en eremittkreps i dag/i går, og den liker vist rekemiks veldig godt, og det gjør sikekrt de andre fiskene mine også. Så noen som har en god oppskrift på en rekemiks? Jeg prøvde engang å lage, men den ble grå/grønn, og fiskene virket veldig skeptiske til den(jeg også foresten), så noen som har en fin oppskrift?
hei! dnne funker i hvert fall bra hjemme hos meg til mine kloreker, men viss ikkje så skal det jo gå ann å for med ulik type fruk da til ermittkreps

her er den:
5-6 frosne reker med alt (skall, hode, rogn)
60-70 erter (frosne disse og)
1/3 søt paprika
1/2 fedd hvitløk
alt kjøres godt sammen med stavmikser med litt gelantin, haes i plastposer og fryses.

Lykke til!
Inaktiv bruker
Huff!!!! Litt gelatin? det er sånne oppskrifter jeg ikke liker, liker oppskrifter som er helt bang bang bang, alltså med alle mål/vekter som skal til, da blir som regel resultatet best også.
Du får kjøpt frossen rekemiks fiks ferdig i zoobutikken, hvis du tviler litt for mye på dine kokke-egenskaper Fina Fisken har rekemix har jeg sett, men sikkert flere produsenter også. Aquamanias tar 25 kr for en pakke, og det er vel ikke stort en eremittkreps spiser så det blir man vel ikke ruinert av
Inaktiv bruker
Tja, mine kokke egenskaper bør være rimelig gode etter kiarakterene mine fra jeg gikk på skolen.
Og skal nok prøve meg på å lage denne oppskriften til Eragon, men lurte bare litt på hvor mye /lite "litt gelantin" egentlig er?
nei en eremittkreps spiser vell ikke så mye, men kunne jo være at de andre fiskene mine ville like det også(?).
Her har du noen oppskrifter også, link
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina
Reklame for plussmedlemskap