Beskjeden l333, griske coryer og denisons barber

Har et lite problem med mine L333... Fikk dem for noen dager siden, og har dem i et 325 liters kar. Der går de sammen med blandt annet 16 coryer og 11 denisons barber.
Problemet ligger i at coryene og denisons barbene spiser opp det som er av mat før jeg i det hele tatt ser L333 paret...
Jeg forer denisons barbene med diskus for og coryene/L333 med Nutron staples for bunnfisk. Denisons barbene spiser diskus foret først, før de også spiser av bunnforet. Forer på dagen, med lyset på.

Er redd L333 paret skal sulte ihjel, hvordan sikrer jeg at de får mat??

Når skrur du av lyset? Maller som ikke går i artskar for sjeldent tilgang på mat på dagtid, av nevnte problem. Slipper du litt mat etter at de andre fiskene har falt til ro, vil mallene finne det.
du kan også prøve å fore med andre ting enn akvariefor. har fem voksne par ancistrus i en 1000liter som går med discus og masse stimfisk. ancistrusene spiser for det meste hele reker og kylling filet som jeg skjerer opp i passende stykker.dette spiser de andre og på men siden det tar tid å spise sånn fast mat så får mallene en tjangs og. så mine er nå gode og runde,men det er viktig å fjerne eventuelle rester.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap