Hvor få tak i liquifry?

Heisann.

Var innom Tam Alna her om dagen, har sett Liquifry i hylla der flere ganger og tenkte at det kunne være kjekt å kjøpe så jeg har det liggende. Men neida, det eneste jeg fant i hylla var Liquifry 2 for levendefødere. Og hele fôrhylla var gjort om, det var Prodac over alt. Jeg fikk nesten litt noja, har ikke hørt et eneste positivt ord om produktet, og til tross for utvalget så jeg bare stygt bort på hylla før jeg gikk furten ut av butikken.

Så jeg lurer vel i grunn enkelt og greit på, som overskriften sier, hvor man kan få tak i Liquifry 1? Enten nettbutikk eller dyrebutikk i Oslo/Akershus.
Hvilke fisk skal du gi det til?
går ofte bra med litt javamose og noen snegler for mat i starten (snegler fordi de skaper infusorier eller hva det heter igjen). Masse god mat til yngel fra eggleggende fisk.

Espen
For å fôre opp Nannostomus-yngel. Holder på å lage infusorier i glass og har nettopp fått startkultur til microorm, men hadde vært så kjekt å ha litt Liquifry liggende, hehe. Tok en titt på Webzoo, og så at de hadde noe som heter Hobby Protogen Infusoria. Som navnet sier, infusorie-basert fôr. De hadde litt forskjellig spennende fôr, så får vel kanskje sende en bestilling dit.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap