kan man gi grønnsaker og frukt til fisk innimellom i steden for fiskefor?

kan man for eksempel gi agurk og ta bort skallet og dele i små biter og vaske det godt og etter det å gi til fisken?. har kampfisk, neon tetra, playt, siamesisk algeeter, pleco

tenker jo at det er praktisk å kunne gi noe annet også.
hei det er ikke noe i veien for å gi grønnsaker,skallet på agurken bør vere på.men vask grønnsakene før du tar å gir det til fiskene,pleco,siamesisk algeeter og maller generelt eter agurk,men jeg bruker brokkoli,squash og vannmelon og.har en del L-maller som liker diverse grønnsaker.
Klart. Bruker å gi mine fisker (neon tetra, platy, guppy, gullbarbe, kileflekkrasbora, snegle og maller) agurk en gang i uka.
Jeg bruker ikke ta vekk skallet på den for da vil den bare
bli en stor gele klump. De bruker å spise skallet også.
Er bare å skjære av en skive sette den fast i en skje og sette
i akvariet så koser fiskene seg.

Har gitt brokkoli en gang til mine fisker, men ingen likte den.
Har også lest at noen folk har sutte brokkoli i akavriet og
det begynner å stinke...
hvordan settefast i skje? bindefast? kan den ikke bare flyte eller hvaden enn gjør når du tasr den oppi? burde vel også ta vekk rester etter de har spist ferdig. ta vekk samme dag kanskje???
I agurken og squashen er det iallfall enkelt - stikk teskjeen gjennom agurk/squash-skiven.

Jeg legger den nedi om ettermiddagen et par timer før lyset går av, og så tar jeg den opp morran etter. Jeg har bare en ancistrus og et par honninggurami som spiser av den, så den blir ikke spist opp.
Agurk og squash stikker du den igjennom. enten skje eller gaffel gaffel er kansje det enkleste da du kan lett stikke den igjennom andre ting og som du vil gi. jeg lar agurken ligge å flyte da det blir tidsfordriv for min gullfisk. og algespiser henger seg fast og svirer rundt med strømmen. er spist opp neste dag.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap