Bra corydoras fôr?

Hei!

Jeg har alltid handlet inn wardleys shrimppellets til mine corryer, men de føres jo ikke lenger i norge / europa. Så hva bruker dere andre til corryene? Jeg kjøper alltid de største boksene, og disse er svindyre i butikk. Derfor handler jeg oftest over nettet så det er ingen hindring om det kun kan skaffes via nettet for å si det sånn

mvh

Per Gunnar Stenersæter
Favoritt tørrforet til mine er Tetra discus-bits og Sera Vifomo og selvfølgelig frosne røde mygglarver og artemia. Mine får tørrfor om formidddagen og frossentfor om kvelden.
Plussmedlem
Her går det svært mye i røde mygglarver, ellers i tabletter som Tetra Tabimin, noe de ser ut til å like. Fôrer med ganske mye egentlig, så prøv deg litt fram Du ser fort hva som blir likt og ikke.
Takk begge to! Da vet jeg hva jeg skal titte etter
Hei Per Gunnar

Om dette er de du mener (se bilde) så skal du få en boks av meg. Er vel en mellom stor boks, nær lengden på en pk tobakk. Brukte selv mye av dette når jeg hadde cory.

Apistoene er ikke så veldig begeistret for dette foret, så avser gjerne denne boksen til deg, selv om dette bare blir en dråpe i havet.

Ser det står net wt 4,5 oz/pds net 128g

Har fylt den full fra en annen boks jeg har, så den er åpnet. Gi beskjed om du vil ha den. Skal selvfølgelig ikke ha noe for den.
Nå frista den røde pakka endel mer da men ja jeg er veldig intressert Leif! kan du ikke ta med den til neste DAK møte da?

takker og bukker på det dypeste
Trym81
Nå frista den røde pakka endel mer da ;) men ja jeg er veldig intressert Leif! kan du ikke ta med den til neste DAK møte da? takker og bukker på det dypeste ;)

Hehe, du får holde deg til snusen du..... Ja skal ta den med da, om jeg ikke sender deg den i posten.... Bare hyggelig å være til hjelp.... slik du selv er
Ikke send i posten, jeg har nok fôr til vi møtes på DAK møtet så det går bra

Takk igjen! ( stjæler en røyk av deg da også jeg )
Tilfeldig bekjentskap
© Anita Winsnes
Reklame for plussmedlemskap