- Hjem
- Forum
- Fór og fóring
- Mate fiskene med rogn fra reker?
Mate fiskene med rogn fra reker?
Postet 02.02.12 kl 17:48
Postet 02.02.12 kl 18:01
Postet 02.02.12 kl 18:04
Postet 02.02.12 kl 18:09
palett chiklidenOk, det kjønner jeg absulut at du vil være helt sikker. Men selv så kunne jeg ikke skjønne at det var farlig da fisk spiser rognen til alt muligrart som lever i karet uten å bli syke. Men kan nok være lurt å skylle det først. Men jeg vill ikke ha skylden hvis karet ser forferdelig ut etterpå.
hehe, skal huske å skylde på deg hvis det ser forferdelig ut etterpå
(ironi)
Postet 02.02.12 kl 18:12
Postet 02.02.12 kl 20:32
Har matet sverddrager, platy, neontetra, cardinaltetra, glødebåndstetra, praktbarber og cory med rekerogn, fiskene ser ut til å elske det!
MEN sist gang jeg matet med det ble den ene sverddragehannen kvalt, de er så glupske å skal ha alt for seg selv, rognen kan være litt seig/"klasete", reiv så mye jeg klarte ut av kjeften på den så fort jeg oppdaget det, den klarte seg vel en halvtime før det var slutt!
Men de liker også godt hvis du river opp reken/kjøttet i små biter å putter oppi, men er redd det kan være litt i det salteste laget...
MEN sist gang jeg matet med det ble den ene sverddragehannen kvalt, de er så glupske å skal ha alt for seg selv, rognen kan være litt seig/"klasete", reiv så mye jeg klarte ut av kjeften på den så fort jeg oppdaget det, den klarte seg vel en halvtime før det var slutt!
Men de liker også godt hvis du river opp reken/kjøttet i små biter å putter oppi, men er redd det kan være litt i det salteste laget...
Postet 02.02.12 kl 22:00
Postet 03.02.12 kl 13:55