Fin måte For Foring av reker og fisk!

hei! Dette er en fin måte og fore fisker og reker (hvis dem går isammen) Tar bare litt plast og fyller Flak for (fiskefor) i den også et strik rundt åpningen så det blir tett så Stikk noen hull på posen og fester et Sykke under posen, Evnt en penge
Unnskyld meg, men hva skal det være godt for?
Kreativt, men veldig upraktisk og lite pent.
mona o
Unnskyld meg, men hva skal det være godt for?
For og mate Rekene vell
Kontorstol
Kreativt, men veldig upraktisk og lite pent. :-(
evnt skjule posen mere
Det hadde vært interessant å høre hvorfor du mener det er en fin måte å fôre reker og fisk på?
Hm, det må vel være like greit å slippe foret oppi på vanlig måte ?
sessan
Hm, det må vel være like greit å slippe foret oppi på vanlig måte ?
er det ikke litt vanskelig for rekene og nå opp når man har et 100+ akvarie da?
Janne
Det hadde vært interessant å høre hvorfor du mener det er en fin måte å fôre reker og fisk på?
for dem spiser xD
Svaret ditt er like tåpelig som metoden.
Plussmedlem
Greit nok at de spiser, det gjør de selvsagt, men... jeg for min del kan da ikke skjønne hvorfor dette er mer praktisk enn å la maten synke på vanlig måte?
Inaktiv bruker
Hva med å kjøpe for som er beregnet til dem?
Sjelden jeg legger ut innlegg på dette forumet, men må innrømme jeg følte trangen nå. For mitt vedkommende virker det som om trådstarter ønsker å lette rekene sin kamp om maten ved å sørge for at maten garantert synker til bunn og varer lenger enn om fiskene i karet får fritt gilde. Videre ser det ut for at han har funnet en løsning på det som muligens har vært ett problem i hans kar og ønsker å dele det med andre som kanskje er i samme situasjon. Det er selvfølgelig lov å være uenig i om dette er nødvendig, men da bør det være mulig å svare på en konstruktiv måte eller la vær å svare i det hele tatt i stedet for å bruke kommentarer som "tåpelig".
Det finnes jo mat som er beregnet på reker, som synker til bunnen så de kan spise den.
Helt sant Sessan og det å informere om dette går selvfølgelig under å gi en konstruktiv tilbakemelding.
Janne
Svaret ditt er like tåpelig som metoden.
huffda
sessan
Det finnes jo mat som er beregnet på reker, som synker til bunnen så de kan spise den.
Istede for og kjøpe ''mat som er beregnet for reker'' så kan man feks gjøre dette ?
Nå skal jeg ikke påberope meg å ha veldig god greie på reker. Men jeg tror at de kanskje skal spise annen type mat enn fisker ? Og at reke/krabbemat, er satt sammen for at de skal få den type næring som de trenger ?

Jeg har mange sorter mat til fiskene mine, fordi de trenger ulike næringsstoffer. F.eks så trenger noen mye vegetabilsk mat, og andre mer kjøttbasert. Da blir det feil om jeg f.eks bare gir mine fisker tabletter tilpasset ansistruser, eller vegetabilsk flakfor.

Kanskje rekene dine trenger en annen mat enn det som fiskene dine spiser, for å få gode skall osv. ?
sessan
Nå skal jeg ikke påberope meg å ha veldig god greie på reker. Men jeg tror at de kanskje skal spise annen type mat enn fisker ? Og at reke/krabbemat, er satt sammen for at de skal få den type næring som de trenger ? Jeg har mange sorter mat til fiskene mine, fordi de trenger ulike næringsstoffer. F.eks så trenger noen mye vegetabilsk mat, og andre mer kjøttbasert. Da blir det feil om jeg f.eks bare gir mine fisker tabletter tilpasset ansistruser, eller vegetabilsk flakfor. Kanskje rekene dine trenger en annen mat enn det som fiskene dine spiser, for å få gode skall osv. ?
Det kan hende! må vell undersøke det litt
Det stemmer det som Sessan skriver,reker og krabber krever spesialmat pga. skallbytte mm. ,mineralstein er også en god ting for reker .
Tilfeldig bekjentskap
© Kjell begby
Reklame for plussmedlemskap