Nå driver jeg og trapper ned så problemet er ikke så stort lenger, men tidligere hadde jeg en del glupske fisk, som tetra, i karet i tillegg til coryene. Matet jeg om natta så var det større mulighet for at de får ha maten sin i fred, og nå er det blitt en vane, selv med færre fisk og mindre konkurranse. Mine gjenværende tre C.trilineatus er i tillegg himla sky av seg og er sjelden fremme på dagtid.
Må bare presisere at jeg ikke anbefaler så få coryer, men mine er de eneste gjenlevende fra en større stim med både triller og schultzei og skal få lov til å leve i fred og ro i sine vante omgivelser til de faller fra.
Tenkte riktignok litt feil da jeg svarte deg siden jeg trodde du mente C.paleatus (som kalles peppered cory på engelsk, og hjernen min koblet litt feil) og ikke habrosus som jo er mye mindre, og som jeg ikke har erfaring med. Om ikke noen andre svarer så prøv deg fram og se at maten spises opp på forholdsvis kort tid. Har hørt at disse små pansermallene er mer dagaktive, og om du ikke har andre fisk i karet som konkurerer om maten så er det ingenting i veien for å mate på dagtid