Det beste fòret til corydoras?

Inaktiv bruker
Vet ikke om det kommer av dårlige søkerutiner eller om det er lite beskrivelser på dette?
Har til nå brukt fòret Tetra TabiMin tabletter til mine coryer, men det nærmer seg bunn på boksen og jeg lurer på om det finnes et bedre fòr jeg kan bruke.
Håper på konstruktive svar!
JBL NovoTab og Tetra TabiMin er bra fôr til Cory
Jeg bruker selv JBL både til ungfisk og voksne.
Inaktiv bruker
OK! Tusen takk for svaret! Det ser ut som de liker Tetra TabiMin så da fortsetter jeg med det.
Corydoras foretrekker helst kjøttbasert fôr, og bør få mygglarver, artemia o.l iblant også. Dette går ned på høykant
Inaktiv bruker
Det er reker i Tetra sitt fòr, men har sett litt på mygglarver...
Er røde eller svarte best? Har hørt at en av dem forurenser mye!
Jeg bruker sorte mygglarver til alle mine. Dette får dem da lyset går på også får dem Tetra tabimin på kvelden.
Holder meg langt borte fra røde mygglarver da det er så mye info om at disse er allergi fremkallende og dem anbefaler at man bruker hansker da man bruker det.
Inaktiv bruker
Ah! Det stemmer, det er det jeg har hørt. Takk for tipset!
Inaktiv bruker
Hvor finner jeg tubifex? Kan ikke huske å ha sett det i noen av akvariebutikkene jeg ha vært innom.
Anbefaler denne Ebay sjappa:

[URL=http://www.ebay.co.uk/sch/robbins_enterprises/m.html?_nkw=&_armrs=1&_ipg=&_from=][/URL]

De selger for av høy kvalitet i løsvekt til ok priser og sender ganske raskt. De har litt av hvert som passer til Coryer.

Kjøp en bra mengde (under kr 200,- for å slippe toll) sleng i fryseren og fyll på en mindre boks som du har fremme.
Inaktiv bruker
Tusen takk for linken, der var det mye "snacks"
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap