Mitt akvariumsliv

Har nå en 30l og har ikke mulighet til å forandre på antall l i øyeblikket. Fikk det som en gave og da inneholdt det 5 neontetra, 2 guppy, 2platy og en honninggurami. Håper at det er midlertidig og at jeg snart får mulighet btil å endre på det.

Jeg har da tenkt til å bytte ut neontetra med Bororas Merah. og kvitte meg med alt guppyyngelet og en voksen, platyyngel og voksne, og bytte ut grus med sand. har også tenkt på kjøpe noe javamose, winderløv og noen flyteplanter. Har også tenkt å skaffe meg et par kulhi åler. Er dette lurt?
Stolen
Har nå en 30l og har ikke mulighet til å forandre på antall l i øyeblikket. Fikk det som en gave og da inneholdt det 5 neontetra, 2 guppy, 2platy og en honninggurami. Håper at det er midlertidig og at jeg snart får mulighet btil å endre på det. Jeg har da tenkt til å bytte ut neontetra med Bororas Merah. og kvitte meg med alt guppyyngelet og en voksen, platyyngel og voksne, og bytte ut grus med sand. har også tenkt på kjøpe noe javamose, winderløv og noen flyteplanter. Har også tenkt å skaffe meg et par kulhi åler. Er dette lurt?


Jeg synes sand ser mye bedre ut enn grus ihvertfall, og det er kult med windeløv og javamose
Du bør kanskje tenke på at det er bare et 30l kar du har, så du bør sjekke om de fiskene du planlegger å ha der, virkelig kan være der
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap