Min akvarieverden

hei jeg er ny her..jeg hhadde klart å skaffe Mascow Blue guppy den sjeldne rasen 10 stk...alle døde en etter en.. de ble white i huden..og de andre ho guppiene ble Oppblåst (de dør nesten hver dag) har Fluval edge..og fått finBamboo basket for å dekke motor men HVER fisk som er død finner jeg bak denne bamboo basketfor fluval egde...kan den være grunnen??
bbytter vann nesten annen hver dag 3del...HJELP MEG
Nå er ikke jeg noen ekspert men poden har vurdert å fylle ene karet sitt med guppy som middel/topp-fisk og vi har i den anledning snakket litt med diverse butikker ang dette

Vi fikk beskjed om at det er så utavlet nå på Guppy - og helt sikkert mange andre slag også - for å få frem fine farger, at de har blitt veldig skjøre

De får ofte - uten "grunn" - pukkelrygg, og de bare dør liksom, helt uten grunn og synlige skavanker/skader

Vi ble faktisk anbefalt å fylle opp med andre pene slag fisk i steden for Guppy pga dette

Mulig dette er hva du sliter med på fisken din
SÅ DUMT! merker det på de..jeg som fikk så Unike butikk ansatte mente de aldri hadde fått inn slike guppier men trist dette her
Ja, det er veldig tråkig at det blir sånn, men dessverre er det slik på det meste nå. Alt skal avles på så voldsomt og så blir det spedt ut og dårligere kvalitet

Synd som du sier, for Guppy er en artig, pen og fin fisk. Var derfor poden her ønsket seg disse også, men vi komme altså til å vurdere sterkt å gå for et annet slag

Er jo veldig trist å miste fisk slik hele tiden

Kanskje det har noe for seg å kjøpe fra forskjellige steder. Vi har hørt dette vedr. Kuhlii-ål i allefall, at kvaliteten kan variere noe fra sted til sted. Kanskje du er heldig og får tak i individer som er av noe sterkere linjer fra andre innkjøpssteder enn du har prøvd til nå

Lurte påen ting til...mine 2 gravide guppy hadde sortflekkbak...men nåer detrosa!? og de virker litt tynnere..men INGEN yngler å see...har de fødet? eller hmmm???
Bumper Aqua360 sitt spørsmål: hvor gammel er du?
Junaid Khan
HVORDAN BYTTER MAN PERSONLIGE TRÅD==?? SKALBLOGE HER OM MIN AKV:)


bare å sende en forespørsel til en av moderatorene.
Var slik jeg gjorde det på min fiskeblogg.

Espen
tenker å legge ut nye bilder av karet! har 1 gullfisk i karet nå den stor trives! skal legge ut bilder
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap