Hjelp med ancistrus oppdrett

for en stund tilbake kjøpte jeg tre ancistruser. vet ikke hva slags type det er, jeg tror det er ancistrus dolichopterus. men jeg har ett problem, det er to hanner og en hunn. hunnen fikk jeg faktiskt en liten stund etter jeg fikk hannene.
alle 3 er kjønnsmodne så langt jeg vet. de er alle over 7 cm. jeg har dem oppi en 54 liter, med sånn trestubbe og en potte jeg har lagt et lite hull i. jeg har også mange andre planter og slikt. men ingenting skjer liksom..
de vil ikke leke. den minste hannen driver inni potten hverdag. det er liksom hans hjem. men ikke tale om at dama kommer dit. eller, jeg har sett hunnen inni potten når hannen er utenfor, men lite skjer!
tips til hva jeg kan gjøre? jeg har prøvd kaldtvannsbytter, vannet er bra. men jeg har letet etter info her på forumet, men jeg finner virkelig ikke det jeg trenger.
skiferhuler og kokosnøtter har jeg hørt er suverene! men jeg finner ikke skiferhuler noen steder, og er redd at det skal være dyrt. kokosnøtter har jeg sett, men det er mer enn bare ett hull i nøtta.
jeg har også en del andre fisk i akvarie, som tre små scalarer og noen tetratyper samt guppy og haimaller. burde dette være ett problem? høres kanskje mange ut, men det er ikke mange av hver.

en annen ting er, at jeg har en følelse av at hunnen kanskje ikke er samme art som guttene. hva er forskjellen på oppdrettsvariant, og utstillingvariant?

jeg legger ut noen bilder av hvordan ting ser ut. kanskje dere kan dømme om hunnen er samme art som hannene? går det fint hvis jeg kjøper flere store ancistruser, en hunn til f.eks. slik at dem leker?
jeg skal ta ut yngelen med en gang de er klekt slik at dem ikke blir spist . kanskje jeg skal sette dem i en avlskasse.

her er bilder:

oisann.. bildene ble ikke lastet opp....
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap