- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Kan noen hjelpe meg?
Kan noen hjelpe meg?
Jeg kjøpte meg fisk i vase (hehe) som inneholder ca 11 liter. Rensa vasen grundig, koka sanden, hatt i aquasafe og noen surstofftabletter..har hatt i planter og dekor. Etter et par dager, har vannet begynt å lukte noe helt foreferdelig..nesten som kloakk. gikk til innkjøp av pumpe, men tror ikke dette gjør susen. vannet er også skikkelig grumsete etter bare et par dager etter rengjøring.
Postet 23.06.11 kl 13:27
Det er ikke bra og ha fisk i en så liten beholder. De har jo nesten ikke plass til og svømme. Det er og veldig vanskelig og få til en naturlig balanse i denne vasen. Derfor vil vannet fort bli dårlig og planter og fisk dør. Derfor stinker det. Skaff deg ett billig akvarium og bruk vasa til blomster i stedenfor.
Postet 23.06.11 kl 13:34
Postet 23.06.11 kl 15:44
Postet 23.06.11 kl 16:04
Postet 23.06.11 kl 20:53
Ikke rart det lukter, med hodeskalle som ligger i bunn og råtner :P
Fra spøk til halvor: Er det sånne du har i vasen din?
Hvis så er tilfelle, så krever de et ganske stooort karr for å trives bra. Ettersom de vokser seg store og fete
(GANSKE store og fete. Opptill 30 - 40cm.)
Men lykke til med større karr
Fra spøk til halvor: Er det sånne du har i vasen din?
Hvis så er tilfelle, så krever de et ganske stooort karr for å trives bra. Ettersom de vokser seg store og fete
(GANSKE store og fete. Opptill 30 - 40cm.)
Men lykke til med større karr
Postet 23.06.11 kl 22:27
Må ikke glemme å tipse om denne
Oppstart av akvarium
Dette er en liten innføring i oppstart av akvarium, og i hvordan du skal unngå nybegynnerfeil og en trist start på din nye flotte hobby.
Oppstart av akvarium
Dette er en liten innføring i oppstart av akvarium, og i hvordan du skal unngå nybegynnerfeil og en trist start på din nye flotte hobby.
Postet 23.06.11 kl 23:47
Endret: 23.06.11 kl 23:47