- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- Nytt akvarium!!! :)
Nytt akvarium!!! :)
Hei! Skal kanskje ha et nytt akvarium Men hvor stort anbefales det å være... Jeg er 13 år og vil ha et som er litt enkelt å ikke alt for stort men ikke så lite at jeg bare kan ha 2-3mfisker liksom.. Hvilke fisker anbefales å ha? sand eller grus og bør jeg ha bløtt eller hardt vann??
Håper på svar
-Lotte
Håper på svar
-Lotte
Postet 19.06.13 kl 21:42
Les denne. Der står det mye nyttig Om du skal ha sand eller grus, og hvilke vannverdier du skal ha, må du først vite hvilke fisk du vil ha. Hvilke fisk som er greie å starte med er det nok noen andre enn meg som må svare deg på, da jeg er nybegynner selv
Postet 19.06.13 kl 21:58
Postet 19.06.13 kl 22:10
Akvarium :)
Jeg er ei Jente på 12 (snart 13) år. Jeg har hatt et akvarium på 55l men er nå solgt til søstra mi Nå vil jeg prøve med et som ikke krever så mye ''stell'' forslag til akvarium som ikke er så veldig store og fisk?
Postet 19.06.13 kl 22:34
Endret: 19.06.13 kl 22:36
Fint at du er blitt glad i akvariehobbyen. Den kan du ha glede av i mange år! Foreslår at du i alle fall kjøper deg et akvarium som er over 100 liter. Da får du flere muligheter med hensyn til hva slags fisk du kan ha oppi. Om du leser i kunnskapsbasen, krever de fleste fiskene godt med plass for å ha det bra. Sikkert derfor du ønsker deg større akvarium også.