Denne planten vokser og sprer seg utrolig fort! hva er det?

Mener jeg kun har en av den bak i venstre hjørnet, men nå tar den snart over hele toppen i akvariet! Den vokser sikkert 2-3 cm pr dag. Min kamfisk elsker den og gjemmer seg, sover og bygger skumrede i den. Men hva er det for noe? Det var selvfølgelig den eneste vi manglet identitet på når vi kom hjem fra akvariebutikken, men nå er jeg nysgjerrig..!
Ser det var dårlig bilde - prøver igjen! Det er den som ligger nørmest glasset til venstre.
Helt klart! Takk Det står i beskrivelsen:" Kan gro igjen et helt akvarie om den får vokse uhemmet... bør derfor trimmes jevnlig."

Det har jeg aldri gjort, trimme en plante? Skitur passer kanskje fint? Nei, dette må jeg lese mer om hehe
Elisabeth Berge
Helt klart! Takk:) Det står i beskrivelsen:" Kan gro igjen et helt akvarie om den får vokse uhemmet... bør derfor trimmes jevnlig." Det har jeg aldri gjort, trimme en plante? Skitur passer kanskje fint? Nei, dette må jeg lese mer om hehe;)

hehe !!!! eller kjøp en tredemølle så får den virkelig hard trening!

nei fra spøk til alvor. Noen planter må klippes tilbake ellers vokser de helt over styr. Tror jeg har noe slikt også men mine vokser ikke så fort som din gjør
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap