Jeg er heldig!

Nå har jeg i hu og hast vært ute en tur, skulle egentlig bare kjøpe luftpumpe og artemia egg, men en tur innom Thor på Dahls ender alltid opp med fisk. Han har så mye som er fristende ;o)
Jeg er så stolt, ikke av at kontoen er tom, men at jeg er en heldig eier av Corydoras Aeneus "Peru goldstripe" *GLIS* De er så utrolig stilige. Fanget pers av Thor etter tur han nylig var på. Her er noen bilder.

[External Image]

[External Image]

[External Image]

[External Image]

Kvaliteten på bildene er fortsatt ikke av det beste W810i!! Får ønske meg noe bedre til jul!
Morsomt! De var kjempefiiiiiiiiiiiine
Ja de er flotte. Grattis! Hva ga du for de?
Hey, ja hva jeg ga for de? Ja litt for mye egentlig. Koster ikke akkurat 59 kr stk kan man si, men de er da så nydelige, så det veier opp veldig mot prisen. he he.
syns ikke 59kr stk var så ille.. hadde thor fått noen av rokkene ut i butikken ?

uansett grattis med nye fine cory'r
Nei de kostet mer enn 59 kr stk. Jeg skrev "Koster ikke akkurat 59 kr stk kan man si". Litt over 100 kr stk. De er ikke billige hvis du er heldig å finne de i handelen.
Nei, jeg så ikke noen rokker, men han har VELDIG mye spennende inne nå. Hadde det vært opptil meg, kunne jeg stått og gått i den butikken i årevis.
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap