Møt Ian Fuller.

Har lagt inn et spørsmål på et engelsk forum om noen vet om det skal holdes noen gode foredrag om coryer her i Norge i år. Nå fikk jeg svar av Mr. Ian Fuller(!!). Han skriver at han kommer til Hallingdal Akvarieklubb 12.-14.oktober og skal holde foredrag om coryer. Bedre enn dette blir det ikke :0)
Nå er datoene skrevet ned i boken min, og jeg får se bestille hotell, for dette vil jeg ha med meg. Håper mange andre også har anledning til å komme, for her er det mye å lære.
Ikke er jeg blond, men jeg forstår ikke spørsmålet ditt.....
Lurer sikkert på hvem det er Det er vel corydoras-guru nr 1?
Huff, beklager. Jeg er så opptatt av corydoras, at jeg ikke tenker over at Ian Fuller kan være ukjent for noen. Mr.Fuller er pr dags dato en av dem som har mest kunnskap om corydoras. Han har forsket/drevet oppdrett på corydoras i flere ti-år, og det den karen ikke vet, ja det er vel nesten ikke verd å vite.
Jeg tror du blir nødt til å bumpe denne tråden om ca trekvart år
Det er bare januar, og hvis dette ikke er før i oktober, så...

Jeg møtte forresten Ian Fuller på GAK møtet i november, og det var et hyggelig møte.
Skal nok bumpe tråden når det nærmer seg ja. Kommer akkurat hjem fra besøk hos en som har gleden av å kjenne Fuller, og jeg har fått inntrykk av at han er en trivelig kar.
HALLINGTREFFEN 2007
All info om Hallingtreffen 2007 kommer i løpet av første del av Februar.
Der kommer fult programm og info om foredragsholdere, priser osv.osv.
Ser fram til et kjempe treff med stor fagelig kunskap og sosial stiming : )

Morten Arnestad

Hallingdal Akvarieklubb
Gleder oss til info :0)
Gry
Kommer akkurat hjem fra besøk hos en som har gleden av å kjenne Fuller, og jeg har fått inntrykk av at han er en trivelig kar.

Trivelig, ja? Det kan jeg skrive under på at han er
Tror jeg fikk ikke mindre enn fem-seks våte plaskekyss på kinnene av han i løpet av møtet hos GAK

*he-he*
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap