Metae

Ikke alle som tar pause i sommervarmen; mine Metaer er i full gang med egglegging :0)

Jeg får se om jeg får tid til å ta dem ut i kveld. Dette er andre gangen de leker hos meg, men jeg fikk ikke med meg første eggleggingen. Den gangen så jeg bare et lite rumpetroll som vinglet rundt i karet (dette var for tre dager siden) . Ganske nyklekket med stor eggeplomme :0)
De legger ett og ett egg om gangen, og de er spredt godt utover. Eggene er større enn Aeneus-egg.
Grattis som metae-bestemor ;-D
Bedre det enn ekte bestemor ;0) Eldste datteren min er 19 år, og har samboer så jeg føler meg ikke helt trygg......

Var nede å hentet opp ti egg nå. Skal bli spennende, siden jeg ikke har drettet disse før. Alltid artig å se hvordan ynglene ser ut på de forskjellige artene. Nå skal jeg jo ikke ta gleden på forskudd for det er jo slett ikke sikkert jeg får frem en eneste liten yngel da.
Hmmm, de er vist ikke ferdige enda. Det er kommer ca ti nye egg i karet. De lar jeg bare være der og håper de vokser opp til mini-Metaer :0)
Haha... Ja, grattis med egg da! Trur ikke dattra di er like aktiv som metaene da! Hehe, det skal vist mye til...:p
Espen da!!!!! Haha! Nei, la oss håpe at hun tar det litt mer med ro :0) hihi.
Gry
Espen da!!!!!

Hva? Prøvde bare og være snill:p hehe...
Men lykke til med Fiskenee dine...:p og forsåvitt med Familien og...

Så flott

(Forresten, ikke bli sånn slitsom mor som maser etter barnebarn om 10 år)
MC Darup
Så flott :) (Forresten, ikke bli sånn slitsom mor som maser etter barnebarn om 10 år)
Det kan jeg love deg at jeg ikke blir!!

Jeg har spredt fødslene mine over 13 år, så jeg blir jo aldri ferdig med småbarn (ho yngste er bare 6 år), og har ikke tid til å være bestemor nå!

Jeg er mer den typen mor som mener at å få barn før man er fylt 26 er for ungt. Var selv akkurat fylt 19 da første jenta ble født, så det er ikke fordi jeg selv har vært godt voksen førstegangsføder jeg sier dette. ;0)
Nei, de får få de ungene de får når de selv velger det, eller la være å få barn dersom det er det valget de tar. Det er ikke noe jeg har noe med :0)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap