er corrydoras maller? isåfall hvordan får man yngel på dem?

jeg har lyst på metallpansermaller eller andre mindre corrydoras, og lurer på hvordan man får yngel på dem.
Ta en titt i denne artikkelen
Det varierer sikkert en del fra art til art, men noe info finner du sikkert.
Står ofte en del om oppdrett i de ulike artsprofilene også.

Med andre ord: du må leite litt selv
når jeg ser på oppdrett og trykker på den første karen, så kommer bare profilen hans opp! :@ hvordan kan jeg lese hvordan kan fikk det til?

det står en lang liste med arter han har hatt oppdrett på, men når jeg trykker på den så får jeg bare se profilen fil fisken!
naits
når jeg ser på oppdrett og trykker på den første karen, så kommer bare profilen hans opp! :@ hvordan kan jeg lese hvordan kan fikk det til? det står en lang liste med arter han har hatt oppdrett på, men når jeg trykker på den så får jeg bare se profilen fil fisken!
Jeg tror corydorasoppdrett er noe av det som det er skrevet mest om her på forum, så om du søker litt vil du finne kjempe mye stoff om det. Fikk ikke mindre enn 553 treff når jeg søkte på corydoras og egg se her. Det er fint om du tar deg tiden til å søke før du legger inn spørsmål, for som regel finner man svar på det man leter etter på forum. Lykke til.
naits
når jeg ser på oppdrett og trykker på den første karen, så kommer bare profilen hans opp! :@ hvordan kan jeg lese hvordan kan fikk det til? det står en lang liste med arter han har hatt oppdrett på, men når jeg trykker på den så får jeg bare se profilen fil fisken!

Ikke trykk på de forskjellige som har oppdrett. Bare før pekeren over navnet så dukker teksten opp.
Glemte å si at når du har gått inn på profilen til en oppdretter og klikker på oppdrettslisten der, så ikke klikk på navnet på fisken, men helt til høyre på linjen hvor det er en liten oransje boks med pil i. Håper du skjønner noe av disse forklaringene
Gry
[QUOTE=naits]når jeg ser på oppdrett og trykker på den første karen, så kommer bare profilen hans opp! :@ hvordan kan jeg lese hvordan kan fikk det til? det står en lang liste med arter han har hatt oppdrett på, men når jeg trykker på den så får jeg bare se profilen fil fisken!
Jeg tror corydorasoppdrett er noe av det som det er skrevet mest om her på forum, så om du søker litt vil du finne kjempe mye stoff om det. Fikk ikke mindre enn 553 treff når jeg søkte på corydoras og egg se her. Det er fint om du tar deg tiden til å søke før du legger inn spørsmål, for som regel finner man svar på det man leter etter på forum. Lykke til.

Eller så rett og slett bare sender du litt mail til Mona O som er corydoras EXPERT hun er helt rå
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap