Korleis kan dette vere mulig.?


En kan undre seg på om coryyngel har en evne til å overleve giftvatn ved å grave seg ned i sanda og gå i en slags dvale??

Har et 28l stående med pumpe beregna til 60l. Her hadde eg dei 5 ungfiskane nokre daga. Var heile tida plaga med nitrit. Skifta vatn 2 til 3 ganger dag.
Så en morgon hadde nitrit testen en farlig mørk farge. Tok omgåande dei 5 og hadde dei over i en 54l, men før eg hova dei inn tappa eg ned halvparten av vatnet. Etterpå slo eg nitritvatnet tilbake igjen og let dette berre gå sin gang. Tidlig idag morges målte eg nitrit for moro skuld - blodraud farge.
No ikveld såg eg noke mugla matresta som låg i sanda. tok en tesil og fjerna dette. etterpå grov eg litt rundt i sanda med tesilen. Og kva skjer - en lys levende coryyngel kjem liksom opp fra sanda. Så liten , så liten.
Hova den opp i tesilen og hadde den i yngelkaret ilag med andre yngla.
Har funne yngla i dette karet tidligare og som heilt sikkert har følgt med fra 120l da eg tok ei bøtte vatn derfra her tidligare.
Men korleis kan denne lille her ha overlevd et dødelig nitritvatn??
Den var så liten ,kanskje halvpart av dei eg plukka ut her tidligare.
Brukte lupa når eg fanga den opp. Denne skapningen må vere ca 14 dager gammel. Kanskje coryyngel har en egen måte å klare dette på??
Har vore nitrit lenge her. Pumpa er muligens ikkje heilt innkjørt.
Eg berre undres.
Dagens lille mirakel

Hvordan har det gått med den etterpå? Har lest om at fisk som har gått i veldig dårlig vann kan finne på å stryke med når de blir flyttet til normalt vann. Dette på grunn av at de har vennet seg til de dårlige forholdene, og derfor får sjokk når de kommer i helt andre vannforhold. Krysser fingrene for at din lille mirakelfisk tålte overgangen bra

Den lever enno etter 2 daga, så trur den skal klare seg.
Den må ha en enorm overlevelses evne. Trur den må døypes " mirakulis"
Så flott! Elsker "happy endings" ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap