Corydoras ornatus

Hellu. Jeg har tre Corydoras ornatus men sliter med å få tak i flere. Lurte på om det MÅ være samme art om disse skal trives, eller går det for eksempel like bra og sette ut en annen cory type?
Jeg har flere forskjellige cory grupper gående i samme kar uten at det ser ut til å plage de noe. Jeg har en gruppe på 6 stk og en på 8 stk i samme kar og de går veldig fint sammen, men når de virkelig skal kose seg ligger de i hjørnet med sine egne.

Jeg hadde nok bare kjøpt en annen gruppe også, men passet på at det var plass til 3-5 stk coryer til av den gruppen du allerede har
og de går bra overens? Jeg sliter noe forferdelig med å få tak i 3 til av den typen jeg allerede har.. så og si umulig og oppdrive
Hva slags forhold har du i vannet ditt? Lyst på mini fisk serru:P
25 grader, ph 6,5, gh 5 og kh 3. Ellers har jeg masse planter (men kun fordi jeg elsker planter ikke fordi fisken MÅ ha så mye), to røtter og sandbunn selvfølgelig. I det største karet går coryene sammen med ancistrus og levendefødere og det går veldig bra. Coryer skader ingen, så ikke noe problem å ha liten fisk sammen med de, men de vil spise eggene.
Okay, takk Samme verdiene som meg bortsett fra ph (7,0)..
Så om de legger egg må jeg flytte disse over i en annen tank om jeg skal ha noe håp om å få noen babyer? Trodde ancistrusen min var den skyldige angående de forsvunnende kobbertetra eggene, men coryen kan være skyldig også?
Tilfeldig bekjentskap
© Atle Christiansen
Reklame for plussmedlemskap