- Hjem
- Forum
- Maller - Corydoras
- Slapp cory
Slapp cory
Den var slapp da jeg kom hjem med dem. Lå bare på bunnen i posen. I butikken var alle aktive og svømte rundt. Nå ligger den bare der. Noe jeg kan gjøre for og piffe den opp?
Har bare sånne testsrips, er ikke så nøyaktige nei, venter på et testsett i posten. Men han var jo slapp og daff alerede i posen, så tror ikke det er vannet mitt det er noe galt med.. De andre 3 svømmer rundt og undersøker og graver, er lyse i fargen, ens den som er slapp er ganske mørk. Vet ikke om det har så mye og si da en tar det med..
Har bare sånne testsrips, er ikke så nøyaktige nei, venter på et testsett i posten. Men han var jo slapp og daff alerede i posen, så tror ikke det er vannet mitt det er noe galt med.. De andre 3 svømmer rundt og undersøker og graver, er lyse i fargen, ens den som er slapp er ganske mørk. Vet ikke om det har så mye og si da en tar det med..
Postet 09.04.08 kl 17:06
Postet 09.04.08 kl 22:18
Postet 09.04.08 kl 23:48
Postet 10.04.08 kl 01:05
Postet 10.04.08 kl 02:03
Postet 10.04.08 kl 10:50
Postet 10.04.08 kl 17:36
Visste jo egentlig at de kan skille ut stoffer, når jeg bare fikk tenkt meg litt om, men da hadde jeg allerede gått ut av butikken og har på tur hjem. *dumme meg*
De var i posen rundt 1 time. Var en del vann, og luft, ca 50-50.
Men den kviknet til etter en stund.. Fulfte resten etterhvert og snuste i sanden
De var i posen rundt 1 time. Var en del vann, og luft, ca 50-50.
Men den kviknet til etter en stund.. Fulfte resten etterhvert og snuste i sanden
Postet 13.04.08 kl 16:56