C. metae svømmer opp og ned, opp og ned..

Kjøpte meg noen små nusselige Corydoras Metae her om dagen. De driver å svømmer opp og ned, opp og ned på sideglasset hele tiden.. Kan drive på i flere timer før de tar seg en liten runde å ser etter mat, også er det på'n igjen.. Hvorfor det? Noen som vet?
normalt hos coryer i nye hjem
åh.. trodde de ikke var helt i vater jeg:P ja, ja.. men da har jeg fått klarhet i det takk takk
Hei
Jeg så også disse på Hero's! Det er vel Svartrygg-pansermalle det er snakk om? Men jeg har bare Metallpansermaller da
Hei!
Har du kjøpt disse på Hero's i Hamar? Jeg har også en stim av noen coryer (bare metallpansermaller) og jeg kjøpte en knøttliten albino fordi jeg falt for den Dette "inspirerte" resten av flokken så de la litt over hundre egg litt senere

Neida dette var fordi jeg også tok et kaldtvannsskifte. kjøpte akvariet nytt for 1 uke siden og alle dise albinoene fulgte med og dermed når jeg fylte på ble det kaldt vanns-skifte så disse er morsomme ;D Eggene mine klekker mest sannsynlig Onsdag så senere om mange overlever og du liker disse så kan du kanskje kjøpe et par

Mathias

Beklager dårlige bilder fra min Sony Ericsson W580i
Akva-Math
Har du kjøpt disse på Hero's i Hamar? Jeg har også en stim av noen coryer (bare metallpansermaller) og jeg kjøpte en knøttliten albino fordi jeg falt for den :) Dette "inspirerte" resten av flokken så de la litt over hundre egg litt senere ;) Neida dette var fordi jeg også tok et kaldtvannsskifte. kjøpte akvariet nytt for 1 uke siden og alle dise albinoene fulgte med og dermed når jeg fylte på ble det kaldt vanns-skifte så disse er morsomme ;D Eggene mine klekker mest sannsynlig Onsdag så senere om mange overlever og du liker disse så kan du kanskje kjøpe et par :) Mathias Beklager dårlige bilder fra min Sony Ericsson W580i :)


Stemmer det Heros banker glatt alle butikkene i Hamar distriktet! Bra service, bra utvalg og bra priser.. ingen over, ingen ved siden
Lenge siden du kjøpte dine?
- Når er de kjønsmodene forresten? Hadde jo vært artig med egg, men tror mine er litt unge enda..
Eh...
Så vidt jeg vet så er ikke den som la egg ikke store jenta.. Det som skulle til var et ordentlig vannskifte med friskt og det kaldeste vanne jeg fikk i krana.. Dette likte de åpenbart og de svømte mye opp og ned og lekte men jeg hadde ingen aning om dette. plutselig fant jeg 8 egg MIDT på ruta og så så jeg den hua full av egg! Jeg fikk til og med se henne legge eggene hvilket var veldig spennende. jeg kan få tak i et bilde med det samme.
Bilde
Hua er ca. 4 cm lang og den ene hannen er 7 men de som stod for befruktingen var et par vanlige Metallpansermaller som ikke er mer en 3-4 cm.. Så jeg regner med blanding av albino og vanlig. Men jeg vet erlig talt ikke hvor gamle de må være før de er kjønnsmodne

Bilde 1 er den store hannen (tror jeg) husker ikke helt er litt eldre bilde
Bilde 2 Den til høyre er den hua som la egg og til venstre den største hannen min
Bilde 3 er den lille jeg forelsket meg i og kjøpte

Btw Hero's eier og er meget rimelige, hyggelige og hjelper deg meget godt. Hvis du vil prate om fisk så kontakt Anita Hehe.
:o
Liten og søt eller hvaa? Den er ikke engang 1 cm. Forresten så klekker eggene mine mest sannsynlig på Onsdag men vet aldri
Hmm.. prøve meg på et lite kaldtvanns bytte når jeg blir ferdig med mørkeleggingen..par dager igjen til infusoriene er borte håper jeg
Ja, jeg får ikke rost Heros nok. Kjempe bra butikk! Denne anbefales på det varmeste til dere andre på AF - om dere befinner dere i Hamar området en gang, sving innom Heros
Godt sagt
Men det er absolutt å anbefale disse kalde vannskiftene! Men jeg er forresten veldig fristet av disse royal pleco'ene de har på Hero's, disse er små, søte og utrolig tøffe, men du ha rot
Akva-Math
Men det er [B]absolutt[/B] å anbefale disse kalde vannskiftene! Men jeg er forresten veldig fristet av disse royal pleco'ene de har på Hero's, disse er små, søte og utrolig tøffe, men du [B]MÅ[/B] ha rot ;)

også bør du ha litt plass, (400liter) da den blir nesten en halv meter lang:O
jeg kommer i hvertfall til å handle scalarene mine der, 25 kroner stykket.. Det syner jeg er billig
Hei
Den er bare 5 cm +- så når den blir FOR stor så må han ut kjøpte han her om dagen kunne ikke motstå han
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap