C 116

Har i dag kjøpt meg 8 stk vilt fangede C 116.
Er det noen som har erfaringer med disse?

Jeg blir veldig glad om noen kan hjelpe meg med informasjon::
De trives iallafall på temp rundt 22-24. jeg vurderte å handle noen av Ian Fuller på søndag som var.
Inaktiv bruker
hei Tangloppa du må bare vere klar over at vis du får oppdret på dise aldeles nydelige coriene så kommer jeg til å kjøpe noen av di du får frem =
Tom Anders
De trives iallafall på temp rundt 22-24. jeg vurderte å handle noen av Ian Fuller på søndag som var.


Da har de riktig temperatur i hvertfall.

Jeg kjøpte de av ham på søndag jeg

De er virkelig flotte og mye mer fremme enn noen av de andre cory artene jeg har. Det døde en i går;( men den hadde ikke spist noe særlig, var helt innhul i magen da jeg fant den. Så nå har jeg 7 igjen. Resten ser ut til å trives bra, de går sammen med 3 Ameca splendens og noen pomacea caniculata (kjempe eplesnegler) i en 85L. De må nok ha litt større plass etterhvert, de blir jo 7,5cm lange.

Jeg var definitivt heldig med det kjøpet ja
Tangloppa
[QUOTE=Tom Anders]De trives iallafall på temp rundt 22-24. jeg vurderte å handle noen av Ian Fuller på søndag som var.


Da har de riktig temperatur i hvertfall.

Jeg kjøpte de av ham på søndag jeg

De er virkelig flotte og mye mer fremme enn noen av de andre cory artene jeg har. Det døde en i går;( men den hadde ikke spist noe særlig, var helt innhul i magen da jeg fant den. Så nå har jeg 7 igjen. Resten ser ut til å trives bra, de går sammen med 3 Ameca splendens og noen pomacea caniculata (kjempe eplesnegler) i en 85L. De må nok ha litt større plass etterhvert, de blir jo 7,5cm lange.

Jeg var definitivt heldig med det kjøpet ja

ja jeg grublet litt på å kjøpe dem, men jeg gikk for C132. de lå på høyere side av C116. hsuker ikke hva han engelskmannen het. men jeg kjøpte 9stykk da. (det var ikke Ian jeg handlett av)
de svømmer rundt og spiser og virkelig koser seg, ikke alt for skye heller.
Fant en yngel idag så jeg bumper igang denne tråden igjen.
Noen som har noen tips?
Det vil kanskje hjelpe på mengden informasjon om du sjekker C115 ?
C115 og C116 er nemlig den samme.

Det er nesten ingenting å finne på C116/C115, men littegrann her og der.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap