Stooor medlem av corydoras-slekten?

Jeg fant en fantastisk tøff malle i dyrebutikken i helgen som så ut som en corydoras narcissus(samme spisse snuten), bare at den var 5 ganger så stor. Noen som har peiling på hva slags malle dette er og om den er medlem av Corydoras familien?
Fem ganger så stor som C. narcissus? Er du sikker på at du ikke roter med begrepene her nå? C. narcissus er diger, og en av de største Coryene. Den største i Callichthyidae-familien blir vel 10 cm og er en Scleromystax, tror jeg.

Men ingen blir 5 ganger så stor.

Var det en Corydoras overhodet du så?
Hmmmm når jeg leser litt nå ser jeg at det faktisk kan være nettop det, men den hadde ikke stripen på ryggen..
mona o
Fem ganger så stor som C. narcissus? Er du sikker på at du ikke roter med begrepene her nå? :-) C. narcissus er diger, og en av de største Coryene. Den største i Callichthyidae-familien blir vel 10 cm og er en Scleromystax, tror jeg. Men ingen blir 5 ganger så stor. Var det en Corydoras overhodet du så?


Jeg postet innlegget mitt samtidig som deg mona, ja det stemmer nok det du sier, de var hvertfall fantastisk tøffe. Jeg får et stort akvarium nå snart og vurderer å kjøpe opp de de hadde (5stk).
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap