Corydoras gracilis

Kom over noen flotte VF Corydoras Gracilis med lokasjon " Manicorè " som jeg selvfølgelig bare "måtte ha". legger ved noen bilder.
Åhh, det var fine og gratulerer med nye fisker.
Jeg har selv lyst på de, kan jeg spørre om hvor mye du måtte gi for de ? Om du ikke vill legge det ut offentlig er det fint om du kan sende meg en mail, om du vill det da...
Hvor mange var det du kjøpte og hvor ?
Inaktiv bruker
di var jo utroligt lekre
JAG
Kom over noen flotte VF Corydoras Gracilis med lokasjon " Manicorè " som jeg selvfølgelig bare "måtte ha".


De var ordentlig fine. Du kjøpte vel alle som var der, tenker jeg? Pøbel.

Dyrego Oslo City?
Joakim
[QUOTE=JAG]Kom over noen flotte VF Corydoras Gracilis med lokasjon " Manicorè " som jeg selvfølgelig bare "måtte ha".


De var ordentlig fine. Du kjøpte vel alle som var der, tenker jeg? Pøbel.

Dyrego Oslo City?

Selvfølgelig kjøpte jeg alle.En gruppe på 10 stk.
Pris: La oss si at den var høy.
Ja, jeg fikk til svar at det var utsolgt alt
Men Jim skrev at den garantert blir bestilt igjen neste gang. Så det er vel håp for oss andre
Kunne ikke la sjansen gå fra meg og det var jo ikke noen stor gruppe som egnet seg til å dele opp.De er voksne individer og ligner noe på C.Pygmeus i oppførsel,ved at de stimer mye oppe i høyden av karet.
Ååååh
blir så missunnelig på dere som kan gå ut å kjøpe omtrent hva som helst på butikk, her var d bare tilfeldigheter at jeg fikk meg noen Aeneuser, faktisk panda også(men de døde) de har en og annen forskjellige typer cory, men aldri så mange at man kan danne en stim og d gjør meg pisst!
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap