Råd fort

Skulle rengjøre cory karet i dag og fjerne det altfor store filtret da d overhodet ikke har gjort noen bedre jobb i akvariet. Ut av filtret rammler d ut 2 stk cory yngel, som gudene må vite hvor gammle de er, de måler ca 1cm... I forfjamselsen plukket jeg de opp fra vasken og slapp de i boksen med egg og nyklekket yngel, men de kan da ikke være der? der står d kun luftpumpe på...
Laget i full fart til en tilsvarende boks på 8 liter, med et lite filter som jeg ikke en gang husket jeg hadde, men har ikke turt å ha de oppi enda fordi d ikke er innkjørt på noen måte...på et annet vis så bytter jo enkelte ut 80 og 100% av vannet til nyklekket yngel??? hva skal jeg liksom gjøre da, hive de tilbake i d store akvariet? eller???
Plussmedlem
Sett de tilbake i karet med foreldrene. Du kaller det "cory-karet" så da regner jeg med at det kun er corydoras i dette karet. De blir jo ikke spist av sine egne foreldre når de er 1 cm
Ja
da gjør jeg d, har snegler der- men de spiser vel ikke fisk. Dessuten har jeg satt tilbake det filtret (fuval 2plus) som egentlig sto der før og det skal ikke være så sterkt at det suger opp ynglene igjen, de har jo muligheten til å gjemme seg de kan vel bli litt sjokka, men d får så være))
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap