Corydoras eques

Er det noen som kjenner noen som har lyst til å selge meg noen av disse?
Det er nok bedre å legge ut en annonse under rubrikk her på AF ang. dette. Det er ikke tillatt med kjøp/salg i selve forumet

Når det er sagt - lykke til med jakten! Det er slett ikke den enkleste fisken å få tak i dessverre. Det er nydelig cory!
Har vært på jakt etter den selv i lengre tid, men den er nok ikke så lett å få tak i . Så lykke til fra meg og
ElinH
Det er nok bedre å legge ut en annonse under rubrikk her på AF ang. dette. Det er ikke tillatt med kjøp/salg i selve forumet :) Når det er sagt - lykke til med jakten! Det er slett ikke den enkleste fisken å få tak i dessverre. Det er nydelig cory! :)


Annonsen har stått ubesvart en stund. Ville bare se om det var noen som hadde noen tips på hvor og hvordan man får tak i disse nydelige skapningene.
De er som nevnt ganske sjeldent i handelen og det har blitt meg fortalt at de er ganske vanskelige å få i lek.Så du må nok derfor vente til noen av oss som har den for til lek eller går lei av å mislykkes.Ellers kan jeg informere om at de "lærde" snakker om ekte og uekte eques,alt avhengig av hvor de et funnet.Da de til nå er blitt funnet to forskjellige steder.Jeg husker ikke alle detaljene,men dersom Mona O leser igjennom tråden kan hun sikkert fylle på.
Ser ut som det skal være mulig å få tak i noen denne måneden, VF fra Brasil. De som er interessert veit hordan man får tak i disse
Tilfeldig bekjentskap
© Kristin Torgersen
Reklame for plussmedlemskap