Pigger?

Noen som har stukket seg på pigger hos Corydoras??
Jeg var ikke klar over før idag, da jeg stakk meg, at de hadde pigger. Mye å lære ennå.
Ja, corydoras har pigger.
Vet ikke om alle artene har dette, for det er vel ikke forsket så mye på dette.
Merkelig at jeg ikke har oppdaget eller fått det med meg før, ikke før idag, da vi plutselig oppdaget at det manglet en fisk. Det viste seg at den lå død bak pumpa, og da jeg skulle ta den opp så stakk jeg meg. Jeg skvatt så med det samme at jeg hoppet.
Ja, jeg har stukket meg et par ganger. Jeg overlevde jo, jeg sitter her og åpenbart "lived to tell the tale" Det svir litt, men ikke noe farlig og det går kjapt over.
mona o
Ja, jeg har stukket meg et par ganger. Jeg overlevde jo, jeg sitter her og åpenbart "lived to tell the tale" ;) Det svir litt, men ikke noe farlig og det går kjapt over.


Og det er vi alle glade for

Mvh Per
synes det svei ganske så mye der og da den gangen jeg kom borti piggene. gikk over ganske fort da:

.. men jeg har aldri opplevd at coryer henger fast i hov slik enkelte maller gjør. Er det bare flaks for min del?
Oki doki, greit å høre at andre også har stukket seg.
Jeg hovnet opp og måtte ta ringen av meg, men hevelsen har avtatt litt i løpet av de siste timene. Jeg ble bare så overrasket.. mine søte små.. ler.
Takk for svar, alle sammen!
Svein Kjønnås
Da har du flaks ja :)


Evnt finmasket hov
Tilfeldig bekjentskap
© marte stensby
Reklame for plussmedlemskap