Albino pansermalle

jeg har 3stk av det butikken sa het albino pansermaller, finner de ikke her på fiskebasen, mulig de egentlig har ett annet navn?
Hadde egentlig bare en i utgangspunktet, men fant ut at dette er en stim fisk, mangle på plass i karet gjør at 3 nå får være en stim til jeg får meg større kar ( nok en gang).
Kan lite om denne fisken.... Er det noen forskjell på hunn/hann? Legger de egg? Spiser de eggene eventuellt yngel i såfall? De står sammen med 5 platy som kanskje vil utgjøre en trussel i forhold til eventuell formering? Hvor store blir de egentlig?

Morsomste fisken i karet, så disse blir det flere av når plassen blir utvidet
Har de røde øyne er det nok en Albino Anticristus
de har nok røde øyne ja
Flotte maller det Hvor store er de?
men tror ikke det er ancistrus da, men corydoras........ De er vel fra 2,5cm til nesten 4cm nå... Kjempe søte der de leter gjennom sanden etter mat med de små bartene sine, ser ut som kaniner når de tygger
Corydoras aeneus må det være da
men finnes de i albino variant da? Da jeg spurte på en annen dyrebutikk om hvordan jeg skulle vite hvilken type corydoras jeg hadde siden min var albino, sa de at det var en egen corydoras art.
Lykke
men finnes de i albino variant da? Da jeg spurte på en annen dyrebutikk om hvordan jeg skulle vite hvilken type corydoras jeg hadde siden min var albino, sa de at det var en egen corydoras art.


Det er en art, men albino av Corydoras aeneus.
Albinisme forekommer hos alle levende dyr og også hos mennesker. At man er albino, betyr ikke at det er en egen art bare pga det En hvit kanin med røde øyne er fremdeles en kanin

Albino-varianten av Corydoras aeneus er det du har. Akkurat det samme som normalfarget C. aeneus, bare at dine mangler fargepigment totalt.
Du finner flere bilder av albino-fisk under profilen til Corydoras aeneus, sammen med normalfargede eksemplarer.
okey, det var det jeg mente ja. At den måtte ligge under en annen art, siden som du sa det Mona, at en kanin er en kanin selv om den er albino. Da kan jeg lese meg fram til alt jeg trenger å vite om arten Tusen takk
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA 2012
Reklame for plussmedlemskap