Jeg tilførte min nystartede 720 liter 5 stk VF Adolfoi og 5 stk VF Scwartzi. Fra før har jeg 4 stk Gold Lazer.
Disse coryene er veldig aktive. De stimer opp og ned og svømmer mye i vannlagene. De svømmer også mye mot glasset. Er dette er bra tegn eller? Eller tyder det på noe annet? De ser alle veldig sunne og friske ut.
Tror dette er helt normalt, coryer oppfører seg sånn til tider, andre ganger kan de bare ligge rolig over lengre tid, så man lurer på om det er noe galt, men tror nok bare det er coryvis En herlig fisketype som oppfører seg litt snålt til tider
Jeg tilførte min nystartede 720 liter 5 stk VF Adolfoi og 5 stk VF Scwartzi. Fra før har jeg 4 stk Gold Lazer.
Disse coryene er veldig aktive. De stimer opp og ned og svømmer mye i vannlagene. De svømmer også mye mot glasset. Er dette er bra tegn eller? Eller tyder det på noe annet? De ser alle veldig sunne og friske ut.
Hei, jeg har 10 corydoras, Mesteparten Aenus og noen paleatus. Noen av mine driver også å svømmer mye opp og ned langs glasset. Tror dette er et godt på at dem koser seg.