Er corydoras evelynae fortsatt like sjelden?

Inaktiv bruker
Ser på noen gamle tråder her inne(fra rundt 2008) at Corydoras evelynae skal være ganske sjelden/dyr, stemmer dette fortsatt, eller har denne blitt så populær med årene, at "alle" har drettet den?
Den er fortsatt vanskelig å få tak i. Fant en tråd på nettet hvor en skrev (november i fjor) at han endelig hadde fått tak i en gruppe, etter å ha forsøkt i to år. Det sto ikke noe om pris, men du kan jo be en zookjede om å undersøke pris for deg, om du er interessert selv.
Inaktiv bruker
ok, da har jeg på en måte alt "gitt opp" å få tak i den, ihvertfall foreløbig, om jeg ikke tar en runde på nett senere da, kan jo være jeg tar initiativet, og får inn noen selv hehe.
De er fremdeles sjeldne og fremdeles svindyre.
Siste jeg hørte var at prisen var på rundt 1700 kroner pr stykk i en butikk....(hvis de skulle ta dem inn, så ville det blitt prisen, noe de ikke gjorde) Spørsmålet er jo også om det hadde dukket opp noen i det hele tatt selv om man forsøkte å bestille, siden slike arter stort sett går til det japanske markedet, der de er villige til å betale skyhøye summer for ettertraktede Corydoras.

Personlig hadde jeg aldri betalt så mye for en Corydoras som strengt tatt ser ut som en kryssning mellom C. loxozonus eller C. axelrodi og "noe", hehe Det er egentlig litt rart til å komme fra meg, men akkurat den C. evelynae er ikke helt min greie.
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Noer
Reklame for plussmedlemskap