Hva er det med disse merkelige bartejensene? (corydoras aenus)

Jeg hr et kar med corydoras aenus Der har jeg de med den vanlige fargen å noen albinoer. De vanlige ligger stort sett på bunnen, eller barter seg i sanden. De er ganske rolige egentlig. Albinoene (jeg har 5 av de) De har liksom rottet seg sammen å freser som galne opp å ned og å fram og tilbake, opp å snapper i overflaten å fyker rett ned i på bunnen igjen. (de andre gjør veldig sjeldent sånt) Noen som har en naturlig forklaring på hvorfor disse blondiene freser fram og tilbake og oppfører seg som de skulle ha fått sennep ett vist sted.. Eller så er de bare ute å trener til bikini sesongen.. :P
Haha! Det der merker jeg med mine Coryer også. Albinogjengen er tre ganger så aktiv som resten av coryene. Selv om de lever i samme kar som andre.
Det er helt merkelig det der, kan ikke forklare hvorfor men har stilt meg selv spørsmålet av og til jeg og.
Mine albinoer gjorde også det helt i starten, de kunne svømme fra hjørne til hjørne i utallige runder i slengen, men nå har de roet seg en del Har du kanskje kjøpt de etter de "vanlige"? I såfall undersøker de nok bare området og gjør seg kjent i karet! Kjønsmodne fisk i lek kan også være litt mer aktive! (men det skal jo gjelde begge typene..)
Neida. De er like gamle som de andre. Eller jeg kjøpte alle samtidig.. Skjønner det ikke helt for de utforsker ikke de fyker fram og tilbake på samme stedet i karet hele tiden.. de er aldri på nye steder.. kanskje de har ort tids hukommelse og glemmer at de har vært det 10 tusen ganger før.. hehe. Men de er jo utrolig tidige da.. Ler meg i hjel..
dem er blodiner

helt erligt vet jeg ikke kansje dem har fritids xD
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap