Hjelp til artsbestemmelse

Plussmedlem
Noen her som kan hjelpe meg med hvilken art coryen på bildene er? Fikk den sammen med en gjeng Green Lazer.
Jeg har snakket med oppdretteren som de kommer fra, og han kjenner ikke igjen arten som noe han har selv. Siden det blir kjørt artskar kan det heller ikke være en krysning. Muligheten er at det har sneket seg inn en annen tass hos mellommannen jeg kjøpte de av, men det skulle visst også være lite sannsynlig.

Så om noen av dere kan hjelpe er det flott...
Plussmedlem
Blir vel etterhvert snakket om cw023, orange laser her ja...

Ingen synspunkter?
Hvis dere mener det er en CW023 eller CW014 må den ha kommet inn i flokken etter at de andre forlot oss, vi har ingen av de to førstnevnte artene i hus

Jeg har sett stor variasjon i grønnfargen på spesielt viltfangede Green laser, men også hos F1 og F2. De varierer fra lys gulgrønn, olivengrønn, grågrønn, mørk grønn til nesten knall turkis. Dette kan være et individ med en naturlig fargevariasjon. Såfremt den kommer fra oss er det ihvertfall ingen mix mellom coryarter.

Har du noen bedre bilder av fisken, helst knipset i karet den går?
En stresset fisk i en pose viser gjerne ikke sin riktige farge.
Har lurt på det her å, mange forskjellige nyanser.
Er nok green laser da
Plussmedlem
Par bilder til...
Plussmedlem
F..... Feil bilder...
Plussmedlem
Jeg tror kanskje det kan være Green laser, den er jo prikk lik bortsett fra at den er mindre grønn. Vanskelig å si, men det er jo som sagt stor forskjell på hvordan fargene er på Green laser.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap