Hvorfor finner jeg ikke c102.

Som overskriften så finner jeg ikke C102 i fiskebasen og lurte på grunen til det?
Heter de noe annet?

Har da foresten kjøpt 6stk for litt siden.
Plussmedlem
Det finnes mange c- og cw-nummer som ikke er i basen.
Hvorfor du ikke finner din kan du lese her.
Denne

Det skal vistnok være denne og den ligner jo en del.

Kanskje heller den som burde vert i artskar i stedenfor golden laserene men det får komme siden.
Dersom du klarer å legge ut noen gode bilder,kan vi sikkert hjelpe til med identifiseringen. Det er mange coryer som ser ganske like ut.
De ble kjøpt på auksjon og selger vet hva han snakker om så at det er C102 er det ikke noe tvil om men ellers takk

Men kan selvfølgelig prøve å ta noen bilder i morgen å se om jeg får lagt ut noe hvis det er av interesse.
Bilder er alltid interressant.
Her er bildene jeg klarte å ta av C102`ene mine ikke lett å få noen gode bilder men.
Hva er egentlig forskjellene på C102 og Leopardus? Noe lengere snute på 102 eller er det noe annet som jeg ikke ser?

Mønstrene skiller seg jo en del fra individ til individ men det gjelder vel begge typene.

Kan jeg følge "miljø parameterene" til leopardus for mine C102?
Hei her er bilden av en av mine Corydoras gomezi
Det er absolutt ikke enkelt å se forskjell, men så vidt jeg kan se så har C102 en rund flekk i rygg finnen mens på leopardus og gomezi er den noe strekt. Og siden den er VF med kjent opprinnelses land, kan personen som identifiserte fisken, uten for mye dugg på sjåglasene sine, relativt greit finne det ut.

Det skulle ikke by på de store problemene med å holde dem i samm type vann som de fleste andre coryer.
Tilfeldig bekjentskap
© Ariel Bornstein
Reklame for plussmedlemskap