Mørk panda

Hei!

Gikk til innkjøp av panda corys på lørdag. Har 6 stk i en 40 liter med sand og greie vannverdier. Eneste andre skapninger i karet er neon tetra, kardinaltetra og et par kuleskjell.

På lørdag var alle coryene klare i fargen, med de svarte flekkene det de skal være. I går la jeg merke til at to av coryene hadde blitt betydelig mørkere i fargen. Har prøvd og søkt rundt en del, men jeg finner ingen forklaring på dette. Fisken ser veldig fornøyd ut, spiser og danser og koser seg sammen med de andre.

Noen som vet hvorfor de har blitt mørkere i fargen?
Hva mener du med mørke, at de praktisk talt har blitt nesten svarte over hele eller at de har blitt mørkere hvite på en måte?
De har fått en mørk gråfarge på ryggen. Undersiden er fremdeles hvit.
Liksom litt gårlige slik som noen av pandane som er avbildet i fiskebasen?
Jeg tror du må legge ut bilde av disse. Det kan være at du har kjøpt en art som er feil-identifisert av butikken.

Kan du ikke ta noen bilder og legge ut her i tråden? Da er det lettere å se hva du mener, om fargen er innenfor normalen eller hva
Litt slik, bare mørkere. Kan få ordnet med bilde i kveld, hvis det blir enklere da.

Ganske sikker på at det er pandaer, da de ser helt ut som det, og de var lyse alle sammen i butikken. To av de har blitt mørkere etter at de flyttet inn i mitt kar.
Her er noen bilder jeg tok. På det ene kan man se at den mørke coryen ligger sånn halveis på siden. Er dette normalt?
mine panda og er mørke, men jeg har mørk sand. har forstått at det er normalt.
Tilfeldig bekjentskap
© Roar Dybing
Reklame for plussmedlemskap